lördag 11 juli 2009

Gillar ni deff?

En video på lite sköna deffar att hålla till godo med medan jag själv sliter i klass 1 i Enigspelen. Jag borde nog vara utslagen när detta publiceras annars är det en sensation på gång gott folk!

Chen Weixing är en av mina favoriter och det inte bara för hans spektakulära stil utan även för hans känsloyttringar och vilja att applådera motståndarnas fina slag. Att inte gilla Joo Se Hyuk är också svårt, vilken lirare! Skönt att slippa Gionis (bara en boll) som jag tycker är aptråkig men jag hade gärna sett mer av Hao Yingchao magikern från Peking, hans bananloopar från distans är som en bättre flaska Amorone, mumma.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Harrys 16. Skärbo.

Anonym sa...

dramatisk match mellan Norberg och Svanberg i semifinalen i elit i enigspelen där Norberg krampa vid ledning 8-7 i skilje.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=-LzUWhDg_Fk&feature=channel


Bra instruktör,

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=gmSElXnsbXs&feature=related

Kara va ju fan rätt bra en gång i tiden.

max sa...

Det var en mindre dramatisk match mellan mig och Svanberg idag.
6,6,4

Daniel sa...

Vem är OS-spelaren med superraka ben i looparna?