söndag 26 juli 2009

Vilken siffra tänker jag på?

+

+

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen aning. Jag vann i allafall 2+dubbel = vinst 6-4 mot kävlinge kickers på det aktuella prtokollet..., det var den matchen du inte coacha.// DIF

Anonym sa...

TACK IGEN !!!

Efter 8 timmars resa i stormen på tåget och lite buss byte..
Fick vi iallafall 15 min uppvärmning + att vi skulle äta också, det glömde jag och en mutad REINE så fick Norrtull vinna ....
EN HÄRLIG SEGER men det hjälpte inte..

Janne

Anonym sa...

Bra Janne!!

"Wilfried är det inte likt så säg" sa...

Ja... Först kommer det ju 2 halvkungar och den ene är ung.Sen är det väl Gabor Gergely till höger, Istvan jonyer i mitten och är det inte likt så säg? Tibor Klampar till vänster, men han är väl död? Ungerska lagvärldsmästare 1979, 3 till antalet! Och så har vi då protokollet, tillbaks till 3- mannalag! Summan av kardemumman blir alltså! 2+3+3=8

max sa...

Janne,
Nåja 15 minuters uppvärmning blev det inte det är en bra saltning gällande vad som hände.

Angående uppvärmningen ska man väl tillägga att Kävlinge ledde lagmatchen med 2-0.

Att vi skulle ha mutat domaren är ett påstående jag gärna hade tagit emot när Kävlinge vägrade skriva på protokollet efter matchen och då ställde frågan rakt ut nere i omklädningsrummet efter matchen om det var något de hade att klaga på hos Norrtull. Av de som var där då så var det ingen som sa någonting, efterspelet kom dock sedan i tidningen svensk pingis och på Kävlinges hemsida.

max sa...

2 är rätt på den första bilden men det är därför att jag tog bilden på matchen mellan Ryssland och sverige som slutade 2-0.

3 är rätt för att det var tre spelare på bilden.

Men den sista bilden då... den har ni inte ännu.

Anonym sa...

fyra efterssom det är fyra spelare i varje lag där