tisdag 13 januari 2009

Dagens motståndare

Nu i helgen så spelade Norrtull och Östermalm sammandrag och med det så börjar en ny serie här på bloggen.
Dagens motståndare!

Jag kommer helt kort att ställa några frågor till spelare vi har mött och så får de ge sina svar utifrån det.

Först ut i serien är Pontus Dyrefors från Ängby SK och spelandes för Islandstorget i Div II ÖSN.
Pontus är född 1991 och förutom att spela pingis och gå i skolan så skriver han även en blogg som ni gärna får titta in på. http://brommapontus.se/
I helgen så spelade han mot Östermalms BTK och här nedan följer några korta frågor och svar.

Vad tycker du om dagens match mot Östermalm?
Gårdagens förlustmatch kändes sisådär.
Var det ett rättvist resultat (8-6 till Östermalm)?
Östermalm låg bra till i serien men det hade kunnat gått hur som helst. Det är små marginaler som avgör utan att jag kan peka ut något speciellt.
Vem spelade bäst i Östermalm?
Mick med en klick som heter duga hade en bra dag på jobbet, men jag vill nog ändå säga att Waldenström var den starkaste i laget.
Vill du hälsa något speciellt till mig eller Östermalm?
Vad är hemligeten till ett så bra rack?

14 kommentarer:

Anonym sa...

jaaarrrååå, brommapontus!

Anonym sa...

Östermalm hade marginalerna på sin sida genom att få med sig 2 poäng mot både islandstorget och munken

Anonym sa...

"Vad är hemligeten till ett så bra rack?"

Fusk kanske?

Anonym sa...

hahahaha

Anonym sa...

bra rack.... stiga energylim kanske...


säger bara... helt rätt!"!! -->limma eller boostra är bästa sättet att få nötterna o förstå misstaget med att ta bort voc... !

Anonym sa...

Mot Munken hade vi matchbollar i två av matcherna och förlorade dessa, så jag vill säga att Munken hade marginalerna på sin sida att komma upp i 6...

Däremot måste jag villigt erkänna att vi ska vara mycket glada att vi vann mot ett starkt Islandstorget.

//JÖ

Anonym sa...

Jo men när kommer erkännande att hela östermalm och nortull fuskar när det gäller limningarna?

max sa...

Man kan bara erkänna för sin egen del, eller hur?

Jag har limmat om mitt soft två gånger sedan limförbudet med det gamla fästlimmet.

Jag har även använt babyolja på en platta för att testa effekten. Dock så spelade jag aldrig match eller tävling med den.

Andra spelare i Norrtull och/eller Östermalm får erkänna det dom vill om dom har något att erkänna.

Anonym sa...

B-PONTA WOHO!!! PING PONG WHOWHOWHOWHOIIIIII

PONTA PONTA PONTA

Anonym sa...

Östermalm och norrtull fusklimmar..varför kollar man inte racketarna?! Dessa spelare skulle inte ta en match i DIV 4 om dom körde lagligt!!!!!!!

max sa...

Norrtull och Östermalm har cirka femton spelare i trupperna.

Vem avser du och hur menar du?

Limmar alla?
Skulle ingen platsa högre än div 4?

Anonym sa...

Munken borde vunnit klart mot östermalm....men östermalm kommer tappa flera poäng mot sämre lag.

Anonym sa...

Träd fram herr anonym som kommer med dessa absurda anklagelser!

max sa...

Det är så skönt med dåliga förlorare. Keep up the good work!