måndag 26 januari 2009

Gissa flygplatsen

14 kommentarer:

Anonym sa...

Oslo!

Anonym sa...

det ser ut som någon i tyskland, kanske munchen?

Norrbaggejävel sa...

Gardemoen, Oslo. Garanterat

Anonym sa...

frankfurt! .bagarn

Anonym sa...

Gardermoen!

Gaute Grov

Anonym sa...

(gaute92@hotmail.com)

Anonym sa...

(gaute92@hotmail.com)

max sa...

Hur kan ni se att det är Gardermoen?

Norrbaggejävel sa...

Jag har suttit i baren som visas lite till höger från mitten ;)Därför vet jag att det är Gardemoen.

Anonym sa...

WARTA!!!!!!!!!!!!!!
Vilket tryck i ett fullsatt Exhus.
Bästa matcherna var:
Jiang Chang Hong mot Mrkvicka.
15-13 i skilje. 0-5 blev 8-5 till Jiang och sedan 8-10 ..och 15-13
Kanonbollar.
Hampus hade 2-0 på Stefan Nilsson med Stefan vände.
Årets bästa match i Exhuset

Anonym sa...

Norrbaggejäveln har suttit i baren och boostrat.

Anonym sa...

Dessutom står det på norska på skylten...

max sa...

på min bild syntes inte det men nu när jag klickar på bilden och får den förstorad så syns det.. hmm.

Jag har en riktig rysare på g inom kort.

Anonym sa...

nejnej inte boostrat utan limmat vanligt!