fredag 25 april 2008

Final i Mixed

På ena sidan bordet så står Mikael Zöögling och Malin Pettersson från spårvägen, de möter Marie Persson och Hampus Nordberg från Köping respektive Söderhamn.

Jag tippar att Spårvägsparet vinner detta, de har en klar fördel i serve och serveretur som jag ser det. Zögge har en av de bästa servarna i Sverige och det kan Persson få problem med samtidigt som jag tror att Malin Pettersson kan returnera Hampus servar bättre.

Dessutom så är Zögge bättre än Nordberg och Pettersson bättre än Persson.

***

I semi så slog Zögge/Pettersson ut Marie Olsson/Anders Holm och Nordberg/Persson vann över Anna Berglund/Magnus Månsson.

7 kommentarer:

Anonym sa...

va i helvet pratar du om ? malin p har inget nabb

Anonym sa...

Du verkar kunna mycket pingis!!! Malin pettersson har inget nabb för fan

max sa...

hehe.. det blev lite fel där. Jag skrev fel, lugn i bussen.

Anonym sa...

Jävla skitblogg! Kan du ingenting? Vet du ens vilken skostorlek spelarna har? Nä oseriöst om du frågar mig!!!

max sa...

jag vet bäst att lägga ner.. skönt att ni fick hacka lite på mig, det är jag värd.

Anonym sa...

Kom igen nu Malin krossa dem. Hoppas bara Zöögling lägger bollen på bordet och låter Malin panga in bollen blir allt bra :)

/HasseDeff

Anonym sa...

Hazzez lillsyrra o Tjockzogge vann sa behover vi inte snacka mer...