tisdag 29 april 2008

Tre bra och tre dåliga april

TRE BRA
  1. Jens Lundqvist- Svensk mästare samt klar för OS. Övrig motivering behövs knappast.
  2. Marie Olsson- Svensk mästare och tränar bara en gång i veckan. Tänk om hon bara kunde få ordning på den där onda ryggen.
  3. Andreas Törnqvist- Vilken säsong han haft! Hade jag varit en elitserieledare hade jag jagat honom till min förening. Törna, om du kommer till Norrtull så fixar jag ett årskort till bajen, räcker det?

TRE DÅLIGA

  1. Dataranking- Fixa det här nu. I över fem (5) år har man försökt utan att lyckas ordna detta. Vem är skyldigt till detta misslyckande?
  2. SM´s taskiga tidpunkt- Vem klantade till det så att vi missade våra bästa spelare genom denna taskiga planering?
  3. Limförbudet- Jag orkar inte med något nytt. Jag fortsätter.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Är väl inget snack om att förbundet inte är kapabla att införa dataranking, vem skulle annars vara ansvarig???

Anonym sa...

"Överskatta" Börjar på T slutar på Örna!

Anonym sa...

Håller helt med om listan...
Törna har haft en fantastisk säsong, vilken lirare!

Anonym sa...

Booster blir förbjuden näste sesong det har mårtensson tagi reda på genom att ringa till ITTF blablabla

Anonym sa...

lika bra det. lägg ner limmande o boostande pojkar och flickor så ska ni se att ni klarar er alldeles utmärkt utan..

Anonym sa...

jag kommer att limma med bensin, Helst ska det ´vara flygbränsle

Anonym sa...

Det handlar inte bara som lathet när de gäller datarankingen. Det handlar om att ha råd att bygga ett eget system. Har för mig att svenska måste gå via RF? Handlar om rättigheter o skit också om jag inte har helt fel.
Det är pengar och engagemang det handlar om. Kan våra grannländer i väst så måste la vi också kunna...

Anonym sa...

Marie hade varit i europatoppen utan sin onda rygg..

Anonym sa...

Hon var inte i Europatoppen innan hon fick ont i Ryggen, Rent tekniskt finns det en hel del brister, samt att jag tror att hon e lite smålat.

Anonym sa...

vadå för brister :) ?

Anonym sa...

Med den forehandtekniken blir det svårt att dra till bollen, hade hon tränat hade det ju iof gått att fixa till kanske.

Anonym sa...

Ossa på OS, Jens!

Anonym sa...

TÖRNA! :D http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2403458

Anonym sa...

Pingisprofil med råg i ryggen:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33557&a=1103482&lid=senasteNytt_363745&lpos=rubrik_1103482

Anonym sa...

Marie O forehandsteknik?Vad är felet med den?Den är slipad av kanske Sveriges genom tidernas bäste tränare!Leif Svensson i Baskemölla!Troligtvis den tränare som har skapat fram flest SM-guld sett till invånarantal i sin by!