måndag 14 april 2008

Jag ger mig inte

Min absoluta favorit för en intervju är Adrian Crisan (numer rankad 18 i världen) inte för hans spelstil eller något annat utan mer för att han vägrar svara när jag mailar.

Han har en hemsida som är uppdaterad och aktuell där han lämnar ut sin mailadress men han svarar inte. Antagligen så är det en språkförbistring eller så skiter han i mig. Oavsett så vill jag få tag på honom. Jag ska bli en stalker på allvar. Hoppas att han är i Budapest.


Här följer mina två senaste mail till honom, se hur jag smörar:
Hello Adrian!

First of all I would like to congratulate you for your fine win over Vladi Samsonov and a place in the quarterfinals. You have also had a great second half in Bündesliga.

I wrote you a question two months ago about you playing a former table tennis player named Henrik Nyqvist. Why I was wondering is that we had a table tennis quiz and we weren't sure of the answer.

Anyway,
I have a web page about table tennis and I have about 800 visits a day from different users and aprox. 2000 page loads. This is the most popular web page about table tennis in Sweden. Unfortunately it's written in Swedish but you have become a very popular player in this forum I can assure you.

So I was wondering if you would like to say something about your season and the upcoming Olympics to all the readers in Sweden?

This is the web page
http://www.pingisfan.blogspot.com/

I'm looking forward hearing from you.

With kind regards
Max


***

Hello Mr Crisan!

I just want to congratulate you to yet another gold medal in the Romanian championships.

In my hometown one of your fellow countrymen is playing, Alexandru Cazacu. He is a very popular table tennis player here in Stockholm and so are you.

I was wondering if you would like to say something to your fans in Sweden, we are quite many!

Best regards

Max


***


Jag börjar nog bli besatt..

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om ingenting, någon annan som tänkte på aatt Magoo var på Halmstad hemmamatch mot Eslöv nu senast ?
Känns inte helt omöjligt att Halmstad är sugna på att värva, kanske...