söndag 27 april 2008

Nästa vecka!

En intensiv helg måste beskrivas klart. Har inte hunnit rapportera om alla klasser ännu men det ska jag riva av under måndagen är tanken. Ska ner till Göteborg över dagen också, har problem att få ett plan hem bara som går i rätt tid.

På tisdag så ska jag försöka få tag å någon förbundskapten, Monica Erlandsson och sedan ska jag påminna alla de elitklubbar som inte fyllt i min enkät. På kvällen blir det träning. Utbildning i Örebro med jobbet.

Onsdag vet jag inte riktigt om det blir så mycket pingis men jag ska senast då släppa ett nyförvärv till en elitserieklubb. Månadsrapport, tidrapport, utläggsrapport, körjournal, reseräkning mm.

Styrelsemöte för Norrtulls nya styrelse på torsdag. Mycket spännande för oss berörda. Ska deklarera innan dess.

Fredag till söndag mycket oklart, det tar vi som det kommer gällande pingis. lördag är jag i alla fall bortbjuden på trevlig middag. Söndag så spelar Hammarby shortsen av blåvitt och sedan så är jag tillbaka från avstängning och spelar själv fotboll på kvällen.

Vilken härlig vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker Max ska ha med nått om Backe cupen !