onsdag 30 april 2008

Några kvar

Skickade ut en enkät med ett gäng frågor för en tid sen.

Enkätens syfte var att ta reda på vad våra elitklubbar (superettan och elitserien) tänkte om elitserien, superettan och allmänt om svensk pingis utveckling på klubbnivå. Jag har förstått att samtalen mellan dessa klubbar inte är så omfattande som jag trodde och att de elitträffar som äger rum inte hinner behandla frågor som jag tar upp. Många ser bara till sin egen klubbs bästa på kort sikt.

Min förhoppning är att kunna ge dessa klubbar samt förbundet ett litet redskap och en grund för diskussion för framtiden.

Jag har fått sin svar från de allra flesta (11/17) men jag saknar svar från några av klubbarna och det trots tre mail. Förhoppningsvis så kan jag få in dessa så att alla har varit med och svarat och att min sammaställnig blir så vass som möjligt.

De som inte svarat är:
Falkenberg
Mariedal
Växjö
Spårvägen/Hägersten
Enig
Söderhamn (har nyligen meddelat att svar är på väg)

3 kommentarer:

Anonym sa...

har mr Gustavsson svarat :) ?

max sa...

Japp det har han. De som har svarat är:

Eslöv
Ängby
Carlstad
Lyckeby
Warta
Askim
Stratos
Halmstad
Rekord
Gröstorp
Ärtemark

Anonym sa...

längtar så efter att få höra deras svar, speciellt mr gustavssons.. kan du inte avslöja något i förväg max :) ?