tisdag 22 april 2008

I had a dream

Så började ett känt tal av Martin Luther King. Jag gör inte anspråk att vara en lika stor talare som honom eller ens av samma kaliber, långt därifrån.

Jag hade inte ens en dröm, det var en mardröm.

Jag drömde att min backhandplatta var helt död. Förstörd. En riktig stenkaka. Slut. Det hjälpte inte hur mycket jag än limmade den var död.

Finns det något värre i hela världen? Krig, svält, sjukdomar, fattigdom... inte ens nära. En dålig backhandplatta är det värsta som finns.

Jag må vara ytlig men om jag inte har en bra backhandplatta så är livet mycket svårare än med en bra. På träningen idag så kanske jag till och med får stryk mot Björn om jag inte har en bra platta och det vore hemskt.

Hoppas att det inte var en sanndröm utan bara en hemsk, hemsk mardröm.

8 kommentarer:

Anonym sa...

källberg till falun!!

Anonym sa...

bra anonym att det va klart för ca 6 månader sen....

Även aktuellt med en ny klubb i dalarna Leif Mårtensson ska bilda en!

Anonym sa...

LM BTK,,,, haha... Marko till bysala IK...

Fixa en platta av paddan han kan kvalite

Jompa sa...

Jag är beredd att hålla med dig, Max. En död platta är nog bland det jävligaste som existerar i modern tid...

Anonym sa...

marco maric ville ha betalt för att byta till solna !!!! skandal han borde få betala för att få spela där

Anonym sa...

Om Solna nappar på erbjudandet från Marko Maric blir de farliga nästa säsong. Vilket radarpar i dubbel Gripler/Maric.

Anonym sa...

marko skulle inte fixa en plats på grönland ens he he pingu btk

Anonym sa...

en död fh-platta vore värre! på allvar drömde jag inatt att jag råkat beställa en stomme me rakt istället för anatomiskt grepp...blev nog lite inspirerad efter att ha läst detta inlägget strax innan jag somna ;)