tisdag 22 april 2008

Angående rykten

Det är en fransman som eventuellt kommer att spela för Spåret, helt beroende på hans spelstandard. Mer än så vet nog inte ens Spåret själv. Jag tror inte han har ingått i deras värvningsplaner utan mer landat på deras bord som en potentiell värvning. Ikväll så får jag chansen att se honom träna och även om jag inte är någon expert så kan jag säkert komma med någon form av uttalande efter det.

Gällande elitseriens kanske äldsta spelare så gällde det snarare den näst äldsta, Peter Hedram. Han lämnar Warta för spel i Munkedal i div 1 Västra. Peter som var med och spelade ett antal matcher under förra säsongen väljer nu att chockera motståndarna med sina forehands bakom ryggen i div 1 istället för elitserien.

Kreanga till Söderhamn känns som skitsnack.

Bildt till Norrtull känns som en kittlande tanke, han har ju vissa kontakter den mannen.

Den hemliga övergången som är klar är hemlig tom på måndag. Det är ett elitserielag som kommer ha denna spelare på andrabordet men det är osäkert hur han rankas, 4-6, allt beroende på vilka som ingår i truppen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

det sista är magoo till halmstad....

Anonym sa...

vafan ska han göra där?

max sa...

Fransmannen var bra, kanske i klass med Kassakon.

Anonym sa...

spela som 4a och fungera som slagpåse för de sämsta elitseriespelarna...

Anonym sa...

Han är minst lika bra som kassakon, för jag har tränat med honom några gånger tidigare:)

max sa...

Han såg lite seg ut till en början men sedan vaknade han till och visade lite klass.

Svårt för mig att säga hur bra han var bara på att se honom träna men han verkade bra, frågan är om han är elitserie bra eller superettan bra.

Anonym sa...

Strandberg till Södertälje?

Anonym sa...

Nått mer om Silly? MJ

Anonym sa...

Niklas Almström till AJAX!!!!efter hård rehabilitering under 5År!!!!!/BJ