tisdag 22 april 2008

När andra spelar SM

Så spelar jag i Ängbys Vårpool.

Har precis försökt efteranmäla mig i klass 3 då jag bara är anmäld i klass 2.

Det som är roligt är att jag kom att tänka på Ängbys träningshall. Jag pratade precis om den i telefon med en pingisspelare. Men jag ska inte berätta om det samtalet.

Det skulle ju vara pinsamt om jag berättade hur jag krossade denna nuvarande elitseriespelare med 21-7, 21-9 i just denna träningshall, riktig match dock, för alla dessa år sedan när han var en liten valp. Jag ska inte heller berätta vem han önskar att han fick möta på SM för att få krossa i en match. Jag tänker inte heller nämna vilken spelare jag pratade med.









John Wall

21 kommentarer:

Jompa sa...

Nu har du haft dessa konstiga drömmar igen när du plötsligt får in din backhand raka vägen.
Detta är nåt jag måste dementera, Max! Det är lika sant som att Riise är lika bra med båda fötterna...

max sa...

Jag kallar dig valp då du gnydde och skällde när jag elakt spelade bort dig från slutspelet.

Tycker att det var bra av dig att få 16bollar på mig.

Anonym sa...

Riise er best på hodet

Anonym sa...

gick du inte upp i och med segern i sportkransenspelen max??
håller dig som knapp favorit att vinna före jocke, han såg lite skakig ut i spårets tävling:-)
robban

max sa...

Fick inte tillräckligt för att gå upp.

Jocke och jag är knappast favoriter. Vi är glada om ni kan vinna en match eller kanske bara ett set.

max sa...

Nu är jag med i klass 3.

Hoppas hoppas hoppas på Bosse Steiner i poolen.

Anonym sa...

haha det e bra att ni tror på varandra iaf.. va tror du om en jerry carlen seger i klass 2 da?
robban

max sa...

Tror Jerry har klar vinstchans!

Anonym sa...

Har sett två killar från österåker,nån av dom kommer vinna klass3.Perre

Anonym sa...

så fort max vinner en match så ska han klanka ner på den han slår..... tänk om alla hade gjort samma mot max , då kanske han hae varit emo nu?

max sa...

Hehe ingen klankar ner mer på mig än jag själv när jag förlorar. Sen så skulle jag inte säga att detta var att klanka ner på john, han var ju bara tretton fjorton år då. Hade han förlorat mot mig nu då hade jag klankat.

Anonym sa...

Kändes riktigt bra på träningen igår så lite förhoppningar har man allt... :-)

Hoppas få möta Robban i poolen!

//JÖ

Anonym sa...

för helvete max du försötorar upp dina vinster och minimerar dina förluster!

Anonym sa...

Det låter som något alla riktiga idrottsmän gör! ;)

Anonym sa...

nej skulle itne tro de va...bara tomtar som gör.... hur ofta skriver man negativt om en 12 åring man förlorat mot på sin blogg, tror i alla fall inte JO har gjort det. rätt mig om ja har fel!

Anonym sa...

Jag tror att Max skrev inlägget med glimten i ögat, om man säger så. Det kallas ironi.

Anonym sa...

lol att max slog en av sthlms besta 14 aringar.... som att vinna mot tran nu... 11 kanske han va

Anonym sa...

haha jocke
vore bra för då vinner jag en match iaf:-) men jag kommer inte komma som det serut nu, har feber, men hade det vart klart att jag skulle möta dig hade jag kommit i vilket skick som helst:-) robban

Anonym sa...

nu kom jag på varför du hoppas på det jocke, då kan du ju komma 2a i poolen så kan du inte få mig i slutspelet, smart du e

Arre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
max sa...

Klart att jag vinklar lite ibland men jag ljuger inte.

För den som bara läser det den vill läsa så tar jag faktiskt upp för den som minns mina bittra förluster.

Jag skulle inte slå Tran idag det är jag medveten om men det här var andra tider då jag faktiskt kunde få in bollen på bordet då och då tillskillnad från nu när jag är glad om jag sätter två fh i rad.

Sen så förstår ju inte alla (många av er dock) att jag skriver en hel del saker med glimten i ögat vilket inte alltid kommer fram. Just detta inlägg skrev jag mer eller mindre samtidigt som jag pratade med John i telefon och vi diskuterade mina fuskservar från den tiden.

Fortsätt gärna att argumentera med mig om detta då jag tycker att det är mycket intressant att personer som inte var där ska berätta vad som är sant.