lördag 26 april 2008

Ikväll

Kommer inte att uppdatera så mycket ikväll då jag har andra åtaganden.

Imorgon så kommer jag att uppdatera dagens resultat samt få direktrapporter från folk på plats och det är utlovat foton.

Jag lovar inga stavfel men det är högst troligt att något slinker igenom när jag skriver ett av mina 1100 inlägg sedan augusti.

För den skadeglade så kan jag vidare glatt berätta att jag förlorade i kvartsfinal i klass 3 och åttondel i klass 2.

Hoppas att det blir en kul kväll på Harrys för er som är där!

6 kommentarer:

Anonym sa...

"Komme rinte ", "samt frå"
----
"Jag lovar inga stavfel men det är högst troligt att något slinker igenom när jag skriver ett av mina 1100 inlägg sedan augusti."
---
Ibland älskar jag att citera.

... jag gillar dig oxå, Max

// MVH BeA

P.S. Jag går mot Harrys nu och inser att allt jag säger kommer att vändas emot mig men hoppas samtidigt på att jag är berättigad till fri juridisk hjälp...

max sa...

Tack Bea,

Jag har rätta til detta nu.

Hoppas att du får en kul kväll.

Anonym sa...

Din jävla sopa Max! Du kan ju inte stava alls. Så pinsam du är.

Anonym sa...

Och jag gjorde Max sällskap ut i åttondelen...

Revansch i Viksjö imorgon och förhoppnings inte då TP på andra sidan bordet...

//JÖ

Anonym sa...

Grattis Max och Jocke till framgångarna.

Max, nu är du väl ändå klass 2?

max sa...

Jag borde vara det men är osäker, får kolla med förbundet.

tack för gratulationen även om jag inte ser åttondelen som en framgång.