torsdag 24 april 2008

Radiotystnad

Sover pingisbloggen nummer ett i Sverige?

Jag skulle nog snarare kalla det spänd förväntan. På de allra flesta spelares sinne så ligger SM som en dimma och fördunklar allt annat.

Har pratat med 6-7 olika spelare idag och igår inför SM och de har alla olika målssättning med detta SM men alla verkar sjukt laddade. Förväntningarna ligger där och suktar som en kall 33cl cola när man är så där torr i halsen och att luften är varm och torr. Kondensen på flaskan drper ner på handen på dig och du vet att du har en ljuvlig stund framför dig. Fan vad porrigt det blev, sorry.

De bättre spelarna ser fram emot att slåss om en titel och de sämre om att avancera ett par omgångar eller kanske slå en seedad spelare. Alla är spända och förväntansfulla och det är inget annat som spelar in i pingissverige just nu.

SM och Pingisiaden på en och samma gång, vilken helg ni kommer att ha era jävlar där uppe i Örnsköldsvik. Själv sitter man på ett slott i Västerlanda och ska snart på middag med bjudsprit. Fy fan vad mycket hellre jag hade varit på ett hotell i Örnsköldsvik och hört snacket och känt på stämningen.

Imorgon smäller det och jag har av flera blivit lovad rapporter och jag räknar med er även om jag sitter upptagen stora delar av morgondagen så har jag en hel del tid på kvällen att uppdatera alla andra om vad som händer.

Så alla ni som har något att berätta gör det, smsa, maila eller ring så att jag får min dos av SM-pingis jag med.

Kör nu allihopa!

DUH DUH DUH DUH DUUUUH, DUH DUH DUH DUH DUUH, DUH DUH DUH DUH DUUUH - OI OI OI.

Inga kommentarer: