fredag 25 april 2008

Startlistorna

Det första jag ser är Martin Singh mot Tobbe Bergman. Kul för den som åker ut efter denna resa då de redan kunde ha möts i Ängbys träningslokal.

Nåja jag fortsätter nu och kommenterar lite grann. Kvalet först.

Permevik är för säker för Jesper Hedlund och vinner den. Mer intressant att se hur det går mellan Lundeteg och Kvist, jag tippar Kvist.

Jag ber redan nu om ursäkt för att jag inte tar upp alla matcher och att jag tippar matchers utgång. Jag förutsätter att ni SM-lirare kan hantera detta.

Nu till första omgången.

Jag ser fram emot ett par matcher:
Möller mot Lundqvist, undrar om Möller ossar lika mycket som han brukar eller han kanske inte får chansen. Men om han får chansen hur reagerar Herr Lundqvist på tokossningarna?

Mandel mot Kalven i första. Har ingen aning om vem som är bäst inbördes. Snacka om skryt-rättigheter!

Axelqvist mot Wall. Axelqvist försvar ska vara tillräckligt för att vinna men tänk om han grenar..

Perra mot Peter Nilsson, Vodka lime på fredagen för Perra,

Rönningborn mot Tran. Snake som var en av de bästa på andrabordet mot en av sveries mest lovande ungdomar, spännande.

Fabian Åkerström har perfekt lottning, Peter Nilsson i en åttondel för att om han vinner möta Axelqvist i en kvart som passar honom rätt bra. Nu kanske Nisse är för stark men undrar om han mött spelare som Fabian så ofta?

Nåja vi börjar så och sen så får vi se vad som händer.

7 kommentarer:

boss sa...

Var finner man lottningen?

Anonym sa...

Fabbe mot Nisse är Stenhårt, 50-50. Tror Nisse har 2-1 på Fabbe men Fabbe är bättre nu.

Anonym sa...

Fabbe och nisse möttes i borås sm.där vann nisse men det var ganska hårt

Anonym sa...

Dom möttes i safir och fabbe la 1-3 men om han nabbar så kan han inte lägga

Anonym sa...

Möller - Vilken lirare.

Vad är det han skriker när han har vunnit en boll? Schoooaaa? Sen vankar han runt i fem minuter innan han är klar för nästa boll.

Fullt normalt!

Hoppas Jens krossar honom.

Anonym sa...

Johan Strandberg - Kalle Relfsson lär väl bli en minnesvärd match.

Anonym sa...

Möller är kung

/HasseDeff