söndag 10 augusti 2008

Bra beslut

Hade igår funderingar på att spela i Ängbys tävling idag men min förkylning från veckan fick mig till sist att säga nej till mig själlv.

Är just nu nöjd med det då jag sov över tio timmar i natt.

Eftersom jag var smart att vila imorse så ska jag sabba det genom att spela fotboll ikväll men innan dess så lir det pingisbloggande och OS, gott så.

Hittade ett ganska tråkigt klipp där den förre presidenten Bush (den äldre alltså) spelar pingis tillsammans med amerikanska landslaget. Klicka här om ni vill se det. Han spelar med ena handen i fickan ett tag men sedan sö ökar han kvaliteten i sitt spel från att var skitdålig till att bara bli urusel.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hur många besökare har du om dan?

max sa...

Nu under sommaren så är det cirka 600 unika besökare om dagen, lite färre på helgen.

Under säsong så är det mellan 800 och 1000 unika om dagen.

Kolla under rubriken bloggstatistik till höger i menyn så¨hittar du mer info.

Anonym sa...

Okej, tack så mkt. Imponerande!

Anonym sa...

så dålig var han väl inte? blev lite sugen på å spela själv nu, inte tränat sen april...

max sa...

K,

sluta nu.. han var sämre på pingis än vad hans son är på att läsa.