fredag 22 augusti 2008

Offentlig ursäkt

Jag ber om ursäkt för en hel del elaka ord. Jag vet att sagt dumma saker om dig och inte alltid trott på dig.

Några av de dumma ord jag sagt är:
"Det är en grym insats av dom om de ens lyckas gå till kvarten. Om någon av svenskarna vinner OS så flyttar jag till Peking och blir munk i något schysst kloster där jag får försöka finna mig själv".



"Jörgen Persson vill röva hem en medalj"



"Är förövrigt övertygad om att Jörgen får det tufft på OS. Mycket tufft"!

"När slog Jörgen en riktigt bra spelare senast? Visst han har varit nära men när vann han senast"?

"Nåja, man får vara glad över den här lilla framgången och hoppas att Jörgen toppat formen perfekt till OS och där spelar ännu bättre och att han nu äntligen får vinna en medalj".

"Jörgen har en bit kvar gentemot de allra bästa".

Ursäkta för dessa orättvisa kommentarer Jörgen.

14 kommentarer:

Anonym sa...

JÖRGEN KING OF THE WORLD NU!!

FY FAN VAD JENS LUNDQVIST SUGER, KILLEN KAN JU LÄGGA NER KOMMER ALDRIG BLI NÅGOT HELLER DEN SOPAN!!! GERELL DÄREMOT RIKTIGT KILLE SOM DET BORDE SATSAS PÅ ORDENTLIGT

Anonym sa...

jag gör som dig Max, ber om ursäkt och böjer mina knä för Mästaren Jörgen.. har sagt saker som att han spelar för snällt, servar snällt, inte tillräckligt snabb loop.. men som tur var räckte spelet ändå :D , nu tror jag inte Jörgen slår Wang Hao eller förloraren av Ma Lin/Wang Liqin men ändå, Jörgen har gjort det största i detta OS enligt mig, KÄMPA PÅ JÖRGEN :D

Anonym sa...

Det känns overkligt att dom enda som återstår i turneringen är dom tre topp kineserna och våran gamla Jörgen. Det är nästan ofattbart, hoppas alla förstår hur stort det är.

Anonym sa...

det ar okej. Ska jobba hart mot kinesen nu /jörgen

Anonym sa...

Jag tycker inte du ska ta så hårt att du har haft så fel om Jörgen. För jag tycker inte du har haft fel. Den bedömning du (och de flesta andra av oss) har gjort baseras på det Jörgen presterat före OS och under den säsong som varit och då stämmer analysen klockrent. Det gör det nästan ännu större av Jörgen att plocka fram sitt gamla världsmästarspel från tidigt 90-tal :)

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article3155447.ab?service=media&type=win

Anonym sa...

Persson är bättre än J-O !
Inbördesstatistiken får vi nog aldrig reda på, (de svarta böckerna de båda har).

Anonym sa...

när ska du skriva något om gröstorps båda kina-nyförvärv!vi är många som är nyfikna på dem!

Anonym sa...

Max yttrade ångerfullt:
> Några av de dumma ord jag sagt är:
> "Det är en grym insats av dom om de ens lyckas gå > till kvarten. Om någon av svenskarna vinner OS så
> flyttar jag till Peking och blir munk i något schysst
> kloster där jag får försöka finna mig själv".

Det är väl inga dumma ord, bara en sanning och
ett oförsiktigt löfte. Om det otänkbara skulle
inträffa, försök hitta ett e-kloster.

Anonym sa...

Är det bara jag som tycker ljuder från "spelet" är för lågt?

max sa...

Man kanske kan blogga från ett tempel?

max sa...

Jag skriver om gröstorp och alla andra klubbar efter OS.

Anonym sa...

Nej, ljudet från spelet är alldeles för lågt! de ska höras hur och var de träffar på raket! på kinesisk tv brukar det låta bättre.. som förr typ.
-Kaaaadockk kaddddock, kadddock kadddockk!
Axxo

Anonym sa...

Jörgen Persson är fantastisk! Han har slagit oss alla med häpnad under OS.

I upptakten till OS var hans resultat direkt missvisande i förhållande till det toppgrymma spel, som han visat upp under OS:et hittills.

Vad gäller inbördesmöten i officiella sammanhang mellan Jörgen och JO, så leder Jörgen med några matcher, vilket framgår av Jörgens egen hemsida.

Jörgen tillhör kategorin "de riktigt stora" inom pingishistorien, inte minst tack vare OS 2008!!!