onsdag 20 augusti 2008

HAN ÄR 33ÅR!

Nu har de kallat Karakasevic 23 år för sista gången.

Han är född 1975 och inte 1985 som de påstår.

Staffan sa det. Usch vad dålig du var Staffan.

Det står på text-tv. Kolla lite fakta.

Det står på nätet. Kolla lite fakta del 2.

Nu skämtar det om hans ålder i Olssons studie också.

Jävla idioter. Alla dessa sopor som får betalt för att syssla med sådant här gör mig så arg att jag inte vet vad jag ska ta vägen ibland. Nu får det vara nog. Kan inte någon gå in och röja lite på svt? Alla är inte dåliga men alldeles för många.

8 kommentarer:

max sa...

ursäkta att jag blev lite arg..

Jompa sa...

Ja, det verkar faan inte vara helt lätt att kolla upp det... fast det var en underhållande setpaus med översättning :)

Anonym sa...

HA HA!!!!!!!! sjukt skön, sjöberg

Anonym sa...

Man har nästan lärt sej leva med Staffans missar till kommentarer och även andra pingiskommentatorers. Kanske hade det känts konstigt för oss som levt med i andra OS o stora turneringar om vi helt plötsligt fick en bra kommentator som var påläst o lämnade riktiga uppgifter. Det jag menar är att det är en tjusning att titta på pingisen men också bra underhållning och lyssna på kommentatorn =)Skämt åsido det är absurt att Svt sitter o dissar sina egna kommentatorer. Men kom igen nu Jörgen nu kör vi :)

Anonym sa...

Nej, men helt rätt! Dom har inte ett rätt..Jag tänkte väl att han omöjligt kunde vara 23

Anonym sa...

http://www.mytabletennis.net/forum/forum_posts.asp?TID=20233&PN=1

Jens match för den som vill ladda ner.

Anonym sa...

nu spelar jörgen mot hong kong på 1an.

Anonym sa...

nu spelar jörgen mot hong kong på 1an.