måndag 11 augusti 2008

Linus pris

Nu äntligen kommer klippet vi alla vänta på (eller?).

Efter en lång stunds redigering så är allt nu omklippt till ett längre klipp. Ni kommer alltså att få se 5 avsnitt på en gång istället för att det blir ett varje dag i denna vecka.

Vill redan nu säga att detta är bara början och att vi kommer att få se mer av detta i framtiden gällande andra ämnen.

Men nu till det vi ska se alldeles strax.

Jamie kommer alltså under en stund ge oss andra i pingissverige sin syn på diverse pingisaspekter. Varning för tveksamma insatser från deltagarna i dessa klipp och glöm inte att personerna i filmen absolut inte har skrivit brevet.



27 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla klockrent:) pierre

Anonym sa...

Jäääkligt sköna klipp, klockren avslutning :)

Anonym sa...

haha helt underbart Max, ni e grymma

Anonym sa...

Oväntat hög klass på detta.

Anonym sa...

Oscarsnominering, helt klart.

Anonym sa...

Sjukt bra, garvade så jag grät nästan hela klippet!!...:-))

Anonym sa...

Googlade lite på web-TV från OS.

Massor av kanaler:
http://freetube.110mb.com/
Provade CCTV 5 (Kinesisk sportkanal)
och fick bild.

Diverse kanaler:
http://www.aelling.lir.dk/public/

Tablåer har jag inte kollat på
så jag vet inte om detta är vägen
att se sveriges matcher live,
men man kan väl tänka sig att
CCTV 5 sänder kinas.

barkman sa...

Världsklass!

Teacher sa...

HAHA ! Måste erkänna att jag var lite skeptisk innan och trodde det skulle bli flummigt, men har legat dubbelrakt på jobbet här nu på rasten ! Vilka skådespelar insatser ! Maxen som butter lagledare är också hur klockren som helst ! Ett lyft för bloggen verkligen ! Keep up the good work och skit i idioternas pucko-inlägg Max !

Anonym sa...

tack jamie och max....vilken härlig underhållning!!! Jag ser fram mot nästa avsnitt, keep up the good work!!!!

Här är lite förslag till vad man kan jobba på....
-bortamatch
-hagen
-skruv
-likstuds
-grenlimmning
-soft
-ballong

Tror nog att ni har egna uppslag men iaf...

Hälsningar Jonas Permevik

Anonym sa...

Ser fram emot mer kontemplation från Lindqvist Entertainment. En eloge till Linus som kom på ett så bra pris.

Anonym sa...

måste erkänna att det va lite underhållande att se jamie i duschen....

Anonym sa...

Sjukt låg nivå, men det är ju fruktansvärt roligt ändå.

Anonym sa...

haha XD

helt fantastiskt! det var längesen jag skrattade så mycket åt något!

max sa...

Kul att ni gillar det!

Är medveten om den låga nivån men så blir det ibland.

Det är var första gången som jag försökte vara lite rolig med mening så det var en hel del prestationsångest inblandat i redigeringen kan jag lova.

Mer från Lindqvist entertainment kommer i framtiden!

Anonym sa...

Eftersom jag utgår ifrån ett rent humoristisk persektiv, kan jag således inte på något sätt finna klippet roligt. Fast å andra sidan har ryggdunkningar aldrig var en av mina starkare sidor.

MVH Goljadkin

max sa...

Ärlighet är alltid uppskattat.

Anonym sa...

"bollarna har ju blivit större" HAHAHA

Anonym sa...

ojoj det är så torrt!!python-gänget skulle inte kunna göra det bättre.

Anonym sa...

DET kallar jag pris!! Makalöst kul!
Definitivt värt att vänta på.
Inte omöjligt att detta kan bli årets julklapp....(eller inte..)
Linus M

max sa...

Kul att just du gillar det Linus eftersom det var ditt pris.

Nästa serie från Jamie kommer om ett par veckor.

Unknown sa...

det var skoj! "Handske" är ett annat tänkbart uppslag.

Anonym sa...

#Riktigt bra! sjukt klockrent! Jamie is a natural!

Anonym sa...

I love you boys!

//JÖ

Anonym sa...

"vandringspokal"
"kantboll"

sankan sa...

Bara att instämma i föregående kommentarer - mer sånt!

Anonym sa...

sjuuuuuuuuuukt kul:P mer filmer :D