torsdag 14 augusti 2008

Gissa staden


Ett tips är att det inte är Borlänge.

11 kommentarer:

Pelle sa...

en väg och mycket regn... måste vara göteborg.

Anonym sa...

Avesta!

Anonym sa...

Omaha, Nebraska.

Anonym sa...

hmmm.Åker han förbi Avesta där möjligen ?? Mycket svårt urskilja ifall det är min forna hemstad..

Anonym sa...

Haha.Fick jag lära mig ngt idag med..Gick ju att zooma genom att klicka på bilden..Visst,det är ju dalahästen vid Åsbo strax utanför Avesta Centrum.Världens största dala-häst f.n. 13 meter.
En av dalarnas pingismetropoler är staden faktiskt..Fostrat forna storspelare som Maria Holen(landslaget t.om), Tony Larsson, Fredrik Sundin(sedan hockey i Färjestad), Tömpa Törnqvist, Fredrik Bergqvist etc..

max sa...

Classe är med det är avesta jag passerar..

Tyckte att denna var svår men nästa gång blir det inga ledtrådar innan vart jag är på väg heller.

Anonym sa...

Wohooo! Jag hade rätt!!!

Anonym sa...

Classe nu var du väl lite väl modest. Du själv måste väl ligga på listan över IK Junos storheter !Sedan får inte Åke Lund och Avesta BTK´s Peppa Larsson heller glömmas !

Anonym sa...

Avesta är en metropol!

Tänk hur många sammandrag man spelat där i "Dommarhagens sporthall" eller vad det nu hette.

Många förluster men vinsten togs alltid hem på Star Hotel på lördagskvällen......

Jag tycker EU skall lagstadga att korridoren med hotellrummen alltid skall ligga bredvid dansgolvet!

Mattsson

Anonym sa...

borås

Anonym sa...

Bro´s kvartett Isaksson,Nordin,Melin och Lagerfeldt hade ett tungt sammandrag då de valde Grand Hotels boende och förblev sömnlösa större delen av natten.Sedan berodde väl Rogers bristande nattsömn på annat då ryktet nästa vecka gick att några tjejer träffat en man med en riktig guldgruva,fortfarande i bruk, i Australien