måndag 25 augusti 2008

Omröstning

Hela 15 % trodde att Jörgen skulle förlora i semifinal mot Wang Hao. Imponerande!

Eftersom det genomförts ett antal undersökningar under bloggens första år så kommer jag nu att ge alla omröstningar en omgång till för att kora säsongens vinnare.

Säsongens första omröstning blir: Argast i hagen i Sverige!

Nominera just er favorit med en motivering för att den ska tas upp i omröstningen, omröstningen gäller givetvis tjejer som killar.

Topp 3 2007/2008 och givetvis nominerade även denna gång (det var andra kriterier för denna omröstning förra gången):

  1. Sebastian Hedlund 38%
  2. Thomas Bennborn 22%
  3. Aaron Andersson 13%

Edit: Jag har ändrat från osportslig till argast så att det inte ska blir för många personangrepp. Det är annorlunda att vara arg och skrika än att medvetet fuska.

Så omröstning gäller vem som är argast, surast och mest högljudd i hagen.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Carsten Egeholt.Partille. Känd bla för när han snodde en match mot Wang Quing. Hävdar alltid att den andra haft orena träffar och felaktiga kantbollar.

Anonym sa...

Classe Wallgren

Anonym sa...

Max tror inte den här omröstningen är så genomtänkt även om det är kul, folk kan ta illa upp, samt att det finns risk för en jävla pajkastning.

Anonym sa...

Självklart skall Bennbron i södertälje vara med även i år för sitt bedrövliga uppträdande....

Anonym sa...

samsonov ska med fast han inte e från sverige

max sa...

Rösten på Wallgren kommer inte att vara med då den saknar motivering.

Egeholt blir godkänd då han spelar i Sverige till skillnad från Samsonov.

Anonym sa...

bennborn e faktiskt otroligt sportslig på alla sätt! sen att han vill vinna lite mer än alla andra det e en annan sak det kallas vilja o koncentration :))
då måste ja säga att ja själv e mkr sämre i hagen så ja nominerar mig själv max funkar det?? pierre

Anonym sa...

o min motivering e att ja e så förbannat dålig förlorare o det har kommit på sista tiden :) pierre

max sa...

Då måste du motivera varför du ska vara med i omröstningen Pierre.

Anonym sa...

Om vi ska fästa oss vid epitete argast vid bordet är det utan tvekan Milko Moschinsky och Jens K och det vet de om! Är man inte laddad innan så blir man det av dem !

Anonym sa...

martin svensson frej ! totalt jävla skogstokig ibland !!

Anonym sa...

Jag som alltid är så lugn och städad! Men du C det hjälper inte hur laddad du än blir mot mig, jag vinner ju ändå!

Anonym sa...

Vet inte vilken spelnivå det ska vara på men det finns bara en: Micke Druker

Anonym sa...

hahaha kul läsning, men arg surast etc tycker jag spelar mindre roll håller med ovan talare att bennborn är väl knappast någon stjärna när det gäller det, skriker gapar ossar vänder barriärer, kastar ej upp bollen allt för att vinna/OL

Anonym sa...

Tyvärr måste jag rösta på Jönsson trots att han är norrtullare. Max, du får åter en svettig säsong som lagledare! :-)

Anonym sa...

Hehe,Nä det är sant Jens..Jag har försatt de ggr jag haft chansen i Sundsvall och Södertälje.Helvetes nära sist,men kommer väl aldrig så nära igen ..Men laddad har jag varit! Kul med spelare som kan tända en vid bordet!Är nog själv ingen glad prick heller vid bordet,och webmaster i motgång är nog också en aspirant i denna kategorin,eller hur :-) ?

Anonym sa...

Tobias Bergman blir alltid skogstokig i underläge, han förtjänar en nominering!

Anonym sa...

Per Erik Olsson, Lyckeby, Lessebo, Listerby, Kättilsmåla m.fl.
Ett antal hundra kalsonger har blivit dratt upp över öronen i ren frustration efter en förkorad duell, för att sedan håna motståndaren med citat som: "Vilken tur du har pojkjävel!!"