torsdag 21 augusti 2008

Snabba resultat

Innan jag kliver på planet så kommer här lite resultat, mer senare.

Ko Lai Chak slog ut Ryu Seung Min precis som jag varnat för.

Ovtcharov vann över Crisan med 4-3 och nu möter han Ko om en plats i kvarten.

Smirnov pressade Kan Yo hela vägen i en jämn match men till sist föll han med 4-1.

Wang Hao vann mot Chen Weixing med 4-0, SKRÄLL!

Vladi vann över Süss med 4-0.

Primorac mot Maze. 1-1 just nu och lika i tredje. Heja Maze!

Chuan mot Yang Zi är en jämn tillställning där Chuan är favorit men där Yang har skrälläge.

Måste dra nu...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Chak tror jag också på, spelade honom som slutvinnare till 50 gånger degen.


//JÖ

Anonym sa...

nästan tur att det inte blev guld i seglingen.Hade varit svårt glädja sig över ett sådant på samma sätt.Lika mycket värt som ett guld i kast med liten saltgurka känns det som..
Men visst kan man inte förklara alla uteblivna guld med tillfälligheter..
Kolla vilka länder som krossat oss i medaljjakten..Sorglig läsning..

Jörgen ikv kl 20 enl. vad jag kan se. INTE IMORRN SOM STAFFAN PÅSTOD ! Bara nu inte svt lyssnat på Linderborg och missar sändningen helt..Stor risk att det är friidrott ik ist befarar jag..

Anonym sa...

kollar Ma Lin . Fan,han har på gränsen till blivit en diva..Otroligt kaxigt kroppspråk och nästan skrattar när motståndaren drar in ngt.Och då är det inte för att han är nervös då han ju leder 9-3 likssm...

Anonym sa...

Helt plötsligt pingis på SVT! Även om han gör djupa bottennapp så känns det ändå hemma med Staffan. Och nu har han skärpt sig. Toriola, vilken kille! OH var skräckslagen. Och jag som tippat honom i final. Men han kan skärpa till sig mot Boll. kl 14 sa de att Persson match var.

Anonym sa...

Visst har Jörgen en liten chans mot Vladi om han spelar så här. Och då har han ju en bra lottning i kvarten. Tänk...

Anonym sa...

NÅN SOM HAR KOLL PÅ OM JÖRGENS ÅTTONDEL MOT SAMSONOV SÄNDS NÅGONSTANS?

SVT?
EUROVISION?
PEKING+?
24?

Anonym sa...

Heter man Ma Lin kan man få vara lite kaxig.

Anonym sa...

kl 14 svensk tid Jörgen-Vladi

Anonym sa...

Jörgen Persson - Vladimir Samsonov kl.14.00 på svt play!

Anonym sa...

Var kan man se Jörgens åttondel online?
Jag har inte tillgång till SVT och sitter utomlands och kan inte följa SVT's streamade websändningar heller.

Anonym sa...

Kanske att den också sänds på http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
Fast kinesernas matcher är nog proriterade där, även om det är en europeisk stream.