söndag 24 augusti 2008

På begäran

På allmän begäran (nåja) så kommer här ett inlägg som svar på signaturen:anonym:

"mer om Gröstorp och Ajax, Ajax lag ser ut såhär: Niclas Almström, Fredrik Malmgren, Martin Persson, Magnus Nilsson och Jonathan Groth.."

Gröstorp kommer att varva två stycken kineser under säsongen. Jiang Hai Yang kommer att spela mestadels av säsongen men vara borta för att spela asiatiska mästerskapen samt någon tävling till. Han ska enligt uppgift vara bättre än Hong som är långtidsskadad.

Gavin Rumgay kommer att spela tvåa i laget och det är en spelare med sjukt bra serve. I spelet är han inte en spelare som imponerar på mig, jag har förvisso sett honom ganska lite. En spelare som kan slå många men som jag tror kommer att gå rejält minus på förstabordet.

På andrbordet så kommer Mikkel Hindersson att säkert kunna gå jämnt eller kanske någon plus om han får vara skadefri denna säsong, han hade lite minus förra året men han är ung och har gjort bra resultat sen förra säsongen.

Vem som blir fjärdeman avgör nog dagsformen. Martin Nilsson eller Andreas Ohlsson. Jag tror mer på Andreas som trots minus hade en bättre kvot än Nilsson.

Gröstorps chanser i serie och slutspel återkommer jag till. Jag och Ljones ska ha en tävling om detta och jag vill ge honom en chans att revidera sitt tips som han redan gjorde för någon månad sedan.

Nu ska jag skriva lite om Ajax:
"Ajax lag ser ut såhär: Niclas Almström, Fredrik Malmgren, Martin Persson, Magnus Nilsson och Jonathan Groth.."

Ja det blir väl bra, eller?

7 kommentarer:

Anonym sa...

ajax var spelar dom:)

max sa...

Där nere.. alltså i söder och i ettan. :)

Anonym sa...

snart i superettan :)

max sa...

Då måste man först vinna söderettan opch sedan vinna mot Linné eller Mölndal och det gör man inte, sorry.

Anonym sa...

Vilka har Linne o Mölndal då?

max sa...

Linné:
Kadiri
Whalgren
Gustafson
Åhman

Mölndal:
Asamoah
Larsen
Fjell
Svensson

Anonym sa...

ser mörkt ut för fimpens manskap att kvala uppåt!