lördag 16 augusti 2008

Kina-Korea

32 matcher och 29 vinster för Kina innan denna match och jag tror inte att Kina försämrar den statistiken idag.

Korea är semifinal men tex så har Ryu Seung Min inte imponerat och redan förlorat två matcher i turneringen samtidigt som Kina inte förlorat en match.

Kina kanske aldrig har varit mer överlägsna på förhand än vad de är nu. Varje match de förlorar är en enskild skräll och nu måste de förlora tre för att förlora matchen och det går bara inte att tro detta. Den tanken och den pressen finns på de tre Kejsarna och det är det som kan bli deras fall men det tror jag inte.

Jag tror att de vinner med 3-0 över Korea och att de tar alla medaljer även i singel.

All press på Kina!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOHOOOO nu har dom börja sända pingis!!

Anonym sa...

på svt:s sida, peking + :P

Anonym sa...

va på en chatt idag!
hitta det här.
JAG KOMMER BEFINNA MEJ PÅ ARLANDA DET KAN NI GE ER FAN PÅ!

Fråga: Hur kan vi alla nu visa Ara vårt stöd på bästa sätt? Fredrik
Svar: Ni som har möjlighet kan åka ut till Arlanda när han landar från Kina och hylla honom som en mästare!
Eddy