onsdag 15 april 2009

Kärnkraft borde ge internetuppkoppling, eller?

Ska iväg till Forsmarks kärnkraftverk nu och om jag inte har helt fel så saknar dom i-n-t-e-r-n-e-t där jag ska bo.

Alltså risk för ett svart hål under kvällen och morgondagen. Om så sker så klipper jag ihop lite från Söderhamn-Eslöv matchen i Söderhamn. Har cirka 20 minuter från den matchen som jag kan redigera till ett litet klipp. Ska inervjua Jörgen Persson imorgon eftermiddag så den kommer upp på fredag eller dylikt. Sen så har vi det är med ungdoms-sm och kvalmatcher.

Det finns att skriva om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

max kommer du va på plats på ngt super1-kval i helgen?

sankan sa...

Max, strunta i superkvalen och åk till Ängbys vårpool i stället. Då ska du få känna på hur det går när jag spelar på riktigt och inte lattjar som vid sammandraget!

Anonym sa...

tja max

ska du spela ängbys drive in tävling i helgen?