tisdag 11 november 2008

Pinsamt

Ärtemark.... Ärtemark. Åh vad trött jag blir.

Varför spelar de inte ens med bästa lag längre?

Jag undrar vad de sponsorer och annat folk som bidrog med pengar för att rädda kvar Ärtemark i Elitserien tänker när de spelar som de gör.

Idag ställde de upp med en rumän som bara tagit tre set på sina elva förlustmatcher och två engelska juniorer (9a och 11a i England) som uppenbarligen inte har en chans i helvetet att ta en match om de nu inte skulle få möta varandra och till och med då är jag osäker på om de skulle vinna. Den enda spelaren jag tycker håller någon klass är Limmande Rönneberg (han är den enda som fått varning för limmat racket) och han gör sig bäst på andrabordet och inte på förstabordet som han nu får spela på när Wang Qing kunde vara med.

Halmstad-Ärtemark 5-0

Ska Ärtemark fortsätta på detta sätt så kan de lika gärna dra sig ur!

This is the fucking Elitserie, not the div 2.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Anger-Max

Jag har även idé i detta ämne. Varför inte en intervju med någon ledamot i Ärtemarks styrelse, eller Wang Qing him self, som kan förklara situationen ur sitt perspektiv?

AA

Anonym sa...

Varför dra till med storsläggan innan du antaglien inte har en aning om varför Wang var borta? Det är väl inte första gången det är en spelare som missar en match av någon anledning!

max sa...

Hade inte koll på allt kring Wang Qing.. sorry.

Anonym sa...

stort grattis till ärtemark som har lyckats ta 2 set på 2 hela matcher