tisdag 10 februari 2009

Ätrastaden

Nu i helgen så kommer Ätrastadens BTK att spela matcher i Div 1 Södra. Div 1 den mest populära serienivån!

Från vänster: Peter Midow, Anthony Josefsson, Alexander Franzén, David Midow, Adam Andersson & Johan Karlsson. I laget ingår även Erik Berner. Lagledare: Dick Torstensson

Inför helgen kommer jag ge er en massa information om Falkenbergs farmarklubb. Kvoter, förutsättningar i serien och sedan en total genomgång av deras matcher från helgen.

Vill ni veta något mer om dessa killar så passa på och önska er det nu.

14 kommentarer:

Anonym sa...

hur lång är den kortaste i laget?

max sa...

Eftersom Alexander Franzén lämnat klubben för Halmstad så är det nog Adam Andersson.

Jag ska fråga honom.

Anonym sa...

franzen liknar martin loven där

Anonym sa...

varför lämna franzen falkenberg?

Anonym sa...

franzens pappa var osamarbetsvillig. alexander var inte problemet.

Anonym sa...

för att han var missnöjd

Anonym sa...

spelar verkligen johan karlsson fortfarande??

Anonym sa...

jag har tagit adam andersson borde inte jag också få spela div 1 då max?

Anonym sa...

Jag vill veta vad du tycker om de två unga Johan och Davids blogg,

daveandjay.bloggsida.se

Anonym sa...

har franzen slutat träna med falkenberg också?

Anonym sa...

du som skyller på franzens pappa tag reda på fakta först innan du skriver något!!!!

Anonym sa...

Kinski recenserar:

Nedan följer en summarisk recension av följande blogg:

daveandjay.bloggsida.se


Ovan nämnda blogg är något av det mest pinsamma jag sett/läst på ett bra tag.

Även om jag inte är utbildad beteendevetare, tror jag inte att jag är helt fel ute när jag drar slutsatsen att bloggarna är presumtiva dokusåpadeltagare.

Känsliga läsare gör bäst i att undvika att besöka bloggen då det finns en överhängande risk att drabbas av misantropi.

Dåligt omdöme och exhibitionism är sällan en bra idé. Resultatet i detta fall är inget annat än en veritabel orgie i pinsamhet.

Betyg: O av 5

Anonym sa...

Kinski , nu tycker jag du tar i alldeles för mycket. Tycker att grabbarna jobbar på bra med bloggen och att man får följa med på en spännande resa i deras liv.

daveandjay.bloggsida.se

Anonym sa...

Eller vad tkr du Max om två unga avdankade , sköter dom bloggen ??