onsdag 4 februari 2009

Spångapoolen i helgen

Om jag limmar imorgon märks det på söndag? Alltså effekten inte i apparaten? Nåja, det är ju bara rent hypotetiskt jag har ju inte limmat på evigheter (en vecka sedan).

Ska lira på söndag och det är som vanligt inget jag ser fram emot. På något märkligt sätt så tycker jag egentligen inte om pingis samtidigt som jag älskar det.

Klass 2 på morgonen och sedan Elit mest för att ha en anledningen att stanna och kolla.

Få starter i klass 2 och flera andra klasser och det finns chans för efteranmälan/direktanmälan på plats. Så ta chansen att spöa mig i helgen, jag lovar att inte ens kämpa men att limma, OK?

11 kommentarer:

Anonym sa...

det e bara att säga att du har en klick stomme ;) mvh markus l

Anonym sa...

Ok!

Skärbo

Anonym sa...

Mera limning till folket.....

Anonym sa...

Appropå lim... Under den Danska Pro Tourtävlingen så spelade Ovtcharov med speedlim och sina gammla gummin. Detta gjorde han pga att ITTF's kontrollant var sjuk och inte kom och det fanns ingen ersättare till honom, varpå hela tävlingen spelades utan racketkontroll (förutom tjockleken)...
Där ser man vad lim och självförtroende kan åstadkomma. Han har inte varit i närheten av resultaten han gjort tidigare innan limförbudet.

Anonym sa...

Det ryktas från folk att Perra kommer ha 7 mm plattor i helgen med enorm KLICK!!! Allt enl Vulco limmet...

max sa...

Eftersom jag har limmat så behöver jag inte träna ikväll.

Anonym sa...

Kör BOOOOST plus lim

Anonym sa...

Det var inga speciellt vassa spelare i elit klassen, john nilsson vinner nog....

Inga som drar någon publik i alla fall

Anonym sa...

Undrar ifall man delar ut godispåsar och vattenflaskor i år oxå :)

Anonym sa...

Blir säkert fina klockor eller dyr fiskeutrustning om du är framgångsrik. ;-) //Håkan

Anonym sa...

Och vem fan vill ha gamla fiskerullar som Janne grävt fram i något skåp nere i spångahallen och kallar det för priser!!Hahahaha

Sen hans bästa sponsor måste ju vara karamellkungen.........HAHHAAHAHAHA