måndag 16 februari 2009

Safir

Seedade spelare i
Men’s Singles Elite Nittaku Cup

1 477 WALDNER Jan-Ove(E), Spårvägens BTK
2 524 LUNDQUIST Jens(E), Söderhamns UIF
3 102 BIN Hu(E), CTT Borges Group Vall ENG
4 557 PENG Zhao(E), TTC Cajagranada ESP
5 176 KAI Guo(E), Eslöv AI
6 177 AXELQVIST Johan(E), Eslöv AI
7 526 JIAN Sun(E), Söderhamns UIF
8 525 PERSSON Jon(E), Söderhamns UIF
9 242 YIN ZHOU Wang(E), Halmstad BTK
10 082 HONG Jiang Chang(E), BTK Warta
11 062 WEI Gao(E), BTK Rekord
12 234 ZHI JIANG Hong(E), Gröstorp IF
13 191 NILSSON Peter(E), Falkenbergs BTK
14 083 MÅNSSON Magnus(E), BTK Warta
15 192 SHU An(E), Falkenbergs BTK
16 551 ZHANG Hongming(E), TT Links ENG

Kan nog bli en kul tävling, härligt att pingistv sänder för de som inte kan åka dit. Mer om pingistv´s sändningar inför fredagen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

skumt dem verkar ha missat seeda mig ?? markus eskilstuna

max sa...

Du kan ta en cola med mig på läktaren istället..

Anonym sa...

ha ha ha :) jo det blir snarare ett par öl på läktaren ´´ om ´´ jag åker ut . mvh mackan

Anonym sa...

kommer Walnder verkligen hinna med de yngre spelarnas temop?

Anonym sa...

Synd man inte bor i de trakterna.

Anonym sa...

I det sällskapet lägger jag mina pengar på Zhao Peng...

Anonym sa...

Klart Waldner hänger med, tog ju set på ma long men han spelar väl lååångsamt!!!

Anonym sa...

setbollar till skilje mot Ma Long borde nog vara beviset att han hänger med?

Anonym sa...

kommer jo ha en janne mot de yngre kineserna ?

Anonym sa...

J-O verkar vara ute och röra på sig.. såg honom på centralen i sthlm idag och han snackade med någon och skrattade som bara J-O gör ;) haha

Fredrik Larsson sa...

J-O kommer lura skjortan av de unga kineserna...

Anonym sa...

jag varnar för hu bin...

Anonym sa...

huang hou you kommer vinna!