tisdag 10 februari 2009

Träning Öppen

Öppen träning idag innebär att även jag får vara med vilket är tacksamt.

Ska om andan faller på (läs om jag får hjälp med mitt fotbollsartikelsökande) skriva lite om superettan i helgen.

Funderar på att berätta om lördagen i Saarbrücken också.

Sammandrag i helgen och då ska jag ha speciellt fokus på en klubb vald av er. Det förslag som är nummer 5 av er kommer att bli den jag skriver allt om inför och efterrapporterar kring.

Kom igen nu era pingisnördar, jag är borta ett par timmar men sen är det bara strykjärn i kurvorna som gäller.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Växjö Pingis!

Anonym sa...

Mariedals BTK i div 2 ;)

Anonym sa...

Kebnekaise.

Anonym sa...

skriv om halmstad

Anonym sa...

Ätrastaden,

Anonym sa...

Tycker det hade varit trevligt att följa med Kullens btk i div 2 södra. Farmarklubb till Höganäs btk. Leder serien med tre p och på väg mot ettan tillsammans med Höganäs.

Anonym sa...

Jag tycker du ska följa SK Frigg.

Anonym sa...

Råda Hindås lag i div.2 föreslås

Anonym sa...

Råå BTK i Div 1 södra

Anonym sa...

Solna BTK så klart, du har ju själv varit medlem där...eller hur?? finns mycket o berätta om den här klubben....hehe

max sa...

Ätrastaden blev nummer fem!

Bered er på skärskådning.

Anonym sa...

Hur var nivån på träningen ikväll? Någon som såg het ut? :-)

//JÖ

Anonym sa...

jocke fan ja har 2 bord till dig :) pierre

max sa...

Inte av vad jag såg.. de flesta var bara OK.

Hoppas på bättre tryck på torsdag.

Saknade ett par spelare idag som jag hoppas är med på torsdag.

Anonym sa...

Perfekt Pierre, du kan väl slå mig en signal eller maila mig på facebook. :-)

//JÖ

Anonym sa...

nått jävla fel på min facebooksida
har inte fått upp den på en vecka typ :) skumt som fan!

dom e halvdåliga borden men stiga gamla klassiska.
300 spänn styck kom vi i styrelsen fram till att vi vill ha för dom.

ja tänkte komma upp på nån träning typ nästa vecka när nu eran träning inte e stängd längre
då kan vi diskutera det o lite annat! pierre