måndag 23 februari 2009

Pingis i media

Man kan försöka att påverka media själv genom att bjuda in reportrar till sin klubb. Vi kan inte bara förvänta oss att journalister ska älska vår sport lika mycket som vi själva gör.

Här är en liten länk till en artikel som vi i Norrtull i alla fall gillar.

Prova att klicka här.

Eller klistra in detta:
http://www.viivasastan.se/index.php3?use=document&cmd=show_inline&fileid=680&filename=viv-2009-08.pdf

Underrubriken borde vara. Vi behöver nya lokaler så att vi slipper spela utomhus på vintern.

Hur marknadsför ni pingisen lokalt?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Händer ingenting när man klickar på länken...?

Anonym sa...

vi har Ystads Allehanda.. men tyvärr spelar Gröstorp i en kommun där politikerna endast tycker om kultur och konstrundan en gång om året..

Anonym sa...

vi har Ystads Allehanda.. men tyvärr spelar Gröstorp i en kommun där politikerna endast tycker om kultur och konstrundan en gång om året..

PingisTV sa...

Fan vad lysande.

Det här måste jag tipsa mina kompisar i bowlingen om. Dom behöver också fler medlemmar.
// BeA Nilsson

P.S. Max ! Har du hämtat dig från chocken att bli tvingad till expertkommentator ?

max sa...

Bea,
Knappt hämtat mig.. ska vara bättre förberedd om jag får chansen igen.

PingisTV sa...

Ja inte var det många rätt du hade i dina tips. Men skillnaden mellan dig och mig är att du har fel när du tippar medan jag har fel om rena fakta...

Och en del namn :-)

max sa...

Missade inte så mycket egentligen..

Trodde mer på zhao peng såklart.
Trodde J-O skulle slå Gou Kai.

Satte däremot att Huang skulle gå bra och att Törnqvist är på väg uppåt.

Tack och lov så vet jag i alla fall vem som är vem mellan Tickan och Kalle. :)

Anonym sa...

Kolla mediageniet i Ystads Allehanda... Fråga honom½½½

Anonym sa...

Ingen som har kommenterat bilden på Max när han spelar pingis i minusgrader?

max sa...

Alla vet redan att jag är stenhård!