måndag 9 februari 2009

A little help from my friends

Behöver hjälp.
Jag letar efter en artikel som handlar om fotboll och statschefer. Kontentan var ungefär att det numera är viktigare att våra statschefer har koll på fotboll. I artikeln så stod det något i stil med att 13/15 av europas statschefer "håller" på ett fotbollslag i sin liga eller har ett engagemang i landslaget.

Jag tror att det var i DN men är inte säker som sagt.

Det stod något om att det inte håller att vara lika okunnig som Bildt var 1994 när Calle trodde att Sverige skulle vinna med 7-4 mot Brasilien i semifinalen.


Så fort jag fått hjälp med detta så tar jag bort detta inlägg men jag är tacksam om jag kan få hjälp med detta, tack på förhand.

11 kommentarer:

Anonym sa...

är han till höger bra på pingis ?

Jompa sa...

Skriv inget - denna bild måste ligga kvar länge!!!

max sa...

Kom igen nu..

Anonym sa...

med photoshop kan man skapa mycket.. ha ha ha....

Anonym sa...

vafan hur hamnade du på samma fest som carl bildt ?? kan du vara en muffare eller ngt liknande :)

max sa...

Inget photshopat här inte.

max sa...

Jag berättar Calle-storyn en annan gång.

Anonym sa...

Du ser ut som du och dina polare är ute och säljer stjärt. Är Calle kund eller hallick?
Usch säger Björkryd

Anonym sa...

om man spelar låt oss säga texas hold`em så går man ju alltid in med något som insats som man kan förlora... det sköna med pingis är ju att man alltid har allt och vinna. när en tunering eller match börjar har man ju inga poäng till och börja med. alltså kan man bara vinna poäng. samma sak i en tunering eller serie spel, man har inget att förlora där heller... för alla börjar på noll när dagen startar!

Anonym sa...

Läste följande i DI under fotbolls-vm 1994. Sverige uppfyller nu kriterierna för att kallas bananrepublik.

1. Tropisk hetta

2. Hög inflation

3. Bra landslag i fotboll

Anonym sa...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=865084

Politik o idrott...