torsdag 26 februari 2009

Darius svarar

Skrev ett inlägg om Darius Knight nyligen där jag berättade en ganska rolig händelse han var med om. Dessutom så passade jag på att hälsa honom grattis på födelsedagen.

Historien om honom kanske inte visade upp hans bästa sida men det var inte så kritisk.

Eftersom han nu svarade så ska jag försöka att skriva lite positivt om honom också i framtiden.

Här är hans svar:
This is Darius Knight I would like to say thanks for the birthday message, but the story i really don't remember it the way its been told. But i have to go home now to polish my medal from the junior worlds team. thanks :)great blog hopefully some nicer stories about me in the future!

Jag antar att det är någon från typ Sheffield som hjälpt honom med översättningen.

Hi Darius!

I will bring this subject up with Sebbe Hedlund once again but until then you are free to give your version about the "incident".

I will write more stories about you in the future and it will be more recent stories and hopefully you will ficd them nicer too.

Hope you make the medal really shiny.

BR
Max

3 kommentarer:

Anonym sa...

The wrong way to write is sometimes right.

max sa...

Jag ändrade..

Anonym sa...

Sebbe "Skarven" Hedlund är en av mina absoluta favoriter.Det man dock ska veta med Sebbe är att han saltar, skarvar, tar bort och lägger till en del på sina historier.Undantagslöst är det till hans egen fördel. Det är bland annat det som gör honom skön.Man får helt enkelt köpa det.