lördag 14 februari 2009

Förstår ni varför?

Kan ni förstå hur korkad RP är? Jag kan det inte.

En dag som denna så bekommer hans kommentarer mig inte alls och vanliga fall är det som vatten på en gås. För RP så behöver det uttrycket en kort förklaring då förståelsegraden är högst begränsad. Det betyder att kommentarerna rinner av mig, att de inte rör mig i ryggen.

Ursäkta till alla er andra som läser detta som måste stå ut med att behöva läsa minsta dumt ord från Sveriges mest korkade pingisspelare genom alla tider.

Jag ber om ursäkt.

16 kommentarer:

Anonym sa...

RP=Robert Pettersson???

Anonym sa...

Hej Max! Jag måste en dag som denna få passa på att berömma dig för ditt arbete med denna blogg. Man riktigt känner ditt intresse för våran sport när du skriver. Tycker att du ska känna dig stolt för det du gör. Hoppas att du aldrig ger upp. Du är viktig! /Pingisfan

Anonym sa...

Nej, jag kan inte förstå RP eller hans kompis arra (eller vad han heter).

Det som är klart är att han(dom)behöver hjälp av en läkare eller psykolog.

Kan inte någon som är honom nära hjälpa honom?

Det här har pågått så länge att man blir allvarligt oroad hur det står till.

Någon ledare i Solna kanske kan göra något.

Anonym sa...

ja tycker att det e okej o skriva skit om man skriver vem man är o står för det :)


fick höra av överdomaren idag att han testa limlådan han limma med speedlim o la in racket direkt o den sa ok haha pinsamt dålig maskin :)
pierre

Anonym sa...

En persons ansiktsdrag kan avslöja eventuella defekter. I detta fall gissar jag på en lindrig form av mental retardation. Symptomen kan sannolikt dämpas med mediciner som t ex Benzo.

max sa...

Kinski in the house?

Anonym sa...

Ja, måste vara Kinski, asgarvar, det här var den roligaste kommentaren på länge!

Anonym sa...

Gör man på rätt sätt kan man använda speedlim utan att det ger utslag i testlådan enligt egna tester i en.

max sa...

Under tiden nu så raderar jag inlägg efter inlägg som är så infantila att jag blir mörkrädd.

Om det är någon som känner RP så ber jag den eller dom att be honom uppsöka hjälp, på riktigt. Det kan vara kul att skämta om men han mår nog inte bra. Det ärnågon form av oidipuskomplex han verkar ha inför mig och den här bloggen eller bara ett mindervärdskomplex som överstiger de normala normerna och bör ge honom stora möjligheter att få ut tunga mediciner.

Vänner (om han har några) ta ert ansvar och hjälp denna vilsna skäl tillbaka in på livets väg även om det är med medicin.

max sa...

anonym 19.47,
Tack.
Kul med beröm vilket jag tacksamt tar emot och faktiskt bemöts av för det mesta, bloggen verkar vara en riktig "snackis" runt om i landet oväntat men kul.

Känner mig på något sätt stolt men vill åstadkomma mer och jag hoppas att jag kan ta bloggen en nivå till under 2009, jag jobbar på det men det finns vissa saker som jag måste lösa för att det ska gå.

max sa...

Anonym 19.49,
Blanda inte in Arre i detta. Han kan resonera och skriver inte anonymt. Sen om man håller med honom eller int eär en annan grej.

Anonym sa...

Thomas "Kinski" Bennborn

Anonym sa...

Av respekt till den som kreerat det inlägg som tillskivs mig och dess muntration, är en dementi uppenbarligen nödvändig. Jag är inte upphovsmannen till detta inlägg.


Diverse spekulationer om att jag skulle vara Thomas Bennborn, skall betraktas som en villfarelse.

Arre sa...

Haha, jag förstår inte att folk inte har kommit över att jag inte läser denna blogg längre.

Tack för back-upen Max.

Anonym 19:49 borde ju istället för att skriva massa bajs ta reda på lite fakta eller kanske skriva med en identitet vilket betyder att han då publicerar sina inlägg med ett namn och vi då kan sätta oss vid sidan av denna blogg och ta ett riktigt snack.

PS Sista säsongen jag spelade för Solna var 2005 tror jag? Uppdaterat kille/tjej...*NOT*

Arre sa...

Haha, jag förstår inte att folk inte har kommit över att jag inte läser denna blogg längre.

Tack för back-upen Max.

Anonym 19:49 borde ju istället för att skriva massa bajs ta reda på lite fakta eller kanske skriva med en identitet vilket betyder att han då publicerar sina inlägg med ett namn och vi då kan sätta oss vid sidan av denna blogg och ta ett riktigt snack.

Och ja, många gånger kan jag hålla med om vad Robban skriver. Jag är hans vän bl.a. och kan konfirmera att han har fler vänner än mig. Precis som Pierre tidigare har sagt tycker även jag det är ok att skriva påhopp sålänge man undertecknar med sitt namn. Självklart inte vilka påhopp som helst men till en viss grad att även Max går med på att publicera dessa.

PS Sista säsongen jag spelade för Solna var 2005 tror jag? Uppdaterat kille/tjej...*NOT*

Anonym sa...

RP är det Robert Pettersson?