tisdag 3 februari 2009

Svår omgång

Inga jättelätta matcher till bra odds men jag ska ge er några av mina tankar i alla fall:

Säkra:
Mariedal-Halmstad 2
1.12
Bara för att krydda dina andra odds med, den här är säker.

Jon Persson-An Shu 1
1.22
An Shu har inte varit så bra i år som jag trodde och denna vinner Jon säkert.

Liao-Dawei 2
1.25
Dawei är grym och vinner denna lätt

Jag tror:
Petersen-Appelgren 2
1.70
Äpplet har inte varit lika bra på sistone men är fortfarande riktigt vass.

Persson-Nilsson 1
Persson har växlat upp sig och numera för säker här.
1.25

Chansningen:
Sun Jian-Peter Nilsson 2
Nisse missar inte mycket och det kan bli tufft för kinesen att slå igenom.
2.25

Monrad-Zöögling 2
2.00
Zögge har pluskvot och vinner nog denna trots att Monrad spelat bra på sistone

Alla oddsen på http://www.golfnbet.com/

10 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj tipsen satt inte där dom skulle idag.

Anonym sa...

Hoppas du inte satsade alltför hårt den här omgången....

Anonym sa...

Varför spelade inte Översjö?

Anonym sa...

Jag ska satsa mina sparade Norrtull-miljoner på dina tips..., fast tvärtom.// Björkryd

max sa...

Fick smaka med tipsen idag..

max sa...

Spelade faktiskt inte en spänn idag. Gött!

max sa...

Björkryd,
Hur går det i dif?

Anonym sa...

Vi har bara släppt ett litet försprång till dom andra. Vi kommer..., Lasse satte faktiskt två bh-loopar i samma match förra sammandraget. Så än kan allt hända.// Björkryd från Iphone under täcket. Sov gott lille Max

max sa...

Björkryd,
Godnatt och lycka till i div 3 nästa år!

Lasse i en dif-tröja det är klart att han inte sätter en bh då.

Anonym sa...

Han satte ju två!!