måndag 23 februari 2009

Styrelsemöte hemma hos mig

Ikväll så är det styrelsemöte hemma hos mig klockan 18.30

Vi har styrelsemöten ganska ofta numera, jag tror att det blir cirka en gång per månad. Vi har en diger lista att avhandla denna gång men det flesta är av godo. Mycket positiva saker som händer i vår lilla klubb just nu och har gjort hela denna säsong.

Men det jag ville säga var att det senare ikväll kommer lite om elitserien dels här med speltips men också på www.svenskelitpingis.se där jag just börjat blogga. Så för den som inte kan hålla sig till imorgon får uppdatera bloggen under kvällen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack alla för ett mycket bra möte ikväll!
Vi har vind i segeln minst sagt.

//JÖ

Anonym sa...

Varför har norrtull inga satsande ungdommar i 15-20 års åldern?

max sa...

Vi har inte lyckats alls med ungdomarna de senaste åren.

Vi har några killar som är tränare nu som är i just denna ålder men de håller klass 4-3 standard ungefär.

Det var en stor anledning till att vi gjorde om så mycket inför denna säsong.

Från cirka 50-55 ungdomar förra säsongen så har vi nu cirka 175 ungdomar i träning samt 17stycken på väntelista.

Bredden kommer säkert att ge oss några ungdomar som väljer att satsa lite på pingisen.