torsdag 26 februari 2009

Uttökad pingisbetting

Golfnbet.com satsar vidare på pingisen:

Svenska Mästerskapen
Den 6-8 Mars är det dags för SM i Helsingborg. Ska J-O Waldner eller Jörgen Persson återigen ta en titel eller blir det kanske 2008 års vinnare Jens Lundqvist som försvarar sin seger från ifjol. Flera av Sveriges yngre spelare bankar också på dörren. Pär Gerell eller EM-medaljörerna Robert Svensson och Jon Persson kanske kan vara med och fajtas om titeln. Vi kommer att ha vinnarspel och matcher under hela SM. Vem blir din favorit?

DTTL
I den tyska högstaligan är det fortfarande en bit kvar innan det drar ihop sig. Hittills har dock förhandsfavoriterna Düsseldorf sett svårslagna ut. Största utmanarna ser för tillfället Frickenhausen och Ochsenhausen ut att bli. Men kanske kan "Sverigelaget" Fulda-Maberzell vara med hela vägen. J-O Waldner och Robert Svensson tillsammans med kinesen Wang Xi kan bli en farlig outsider!

Champions League
I månadsskiftet februari/mars är det dags för kvartsfinaler i Champions League. Många av lagen slåss om titeln men är det kanske ändå Düsseldorf med Timo Boll i spetsen som får se sig som favoriter? Svenskintresset hittar vi i matchen mellan Ochsenhausen och Bogoria där Pär Gerell spelar för de tyska storlaget. Ska Pär lyckas försvara dem svenska färgerna?

Elitserien
Elitserien börjar närma sig slutet av säsongen. Med två omgångar kvar av grundserien är det fortfarande flera stora frågetecken. Tar Söderhamn eller Halmstad den andra direktplatsen till SM-semifinal? Blir det Warta eller Mariedal som missar slutspelet? Vilket lag får kvala sig kvar, Gröstorp/Österlen eller Rekord? Som ni förstår, en hel del intressanta spel under Elitseriens slutspurt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hey!

Golfnbet skulle også tilbyde Odds på Pro Touren!!!

Inte sannt?

Anonym sa...

Hej

Hur mycket får du från golf n bet? Hade varit schysst att skriva det och att vara öppen med det.

Mvh

//ESkil

max sa...

Eskil,
Jag har inte fått en spänn från golfnbet.

Det ovan är deras nyhetsbrev som jag klistrat in. Nyhetsbrevet får alla som har konton där.

MEN

Jag pratar med dom om att försöka promota pingisen det gör jag. Jag gillar att ett litet bolag satsar lite extra på vår sport och de har märkt att många från den här sidan besöker deras sida och är därför intresserade av ett samarbete.

Men till dags datum så har jag inga sponsorer och inte tjänat några pengar alls på den här bloggen

De annonser som finns till höger har inte ens genererat 1000kr och jag kommer skänka bort dom pengarna till någon eller något när det väl är dags.

Angående hur mycket pengar det skulle komma att röra sig om för mig om samarbetet med golfnbet skulle bli något är mellan mig och dom men det är inga stora pengar, snarare lite fickpengar.

Hoppas att du uppskattar svaret och har du några fler frågor så är det bara att köra.

Mvh
Max

Anonym sa...

Hej.
Om du skulle tjäna några kronor på allt jobb du lägger ner på att alltid vara uppdaterad och jobba med bloggen.Det är den Svenska avundsjukan,som är vida känd.Vad har du med det att göra Eskil,tror inte att du heter så men kommer förmodligen från Eskiltuna.
Stoppa dem i bakfickan Max.

Anonym sa...

Hur många gånger ger Pär Gerell på SM vinst?

max sa...

PG är skadad och jag är osäker på om han är med.. men om han är med så tar jag alla bet själv på honom.

Han vinner inte.

Anonym sa...

Tror Alex Drugge från Solna vinner SM!!!

Anonym sa...

Jörgen är min favorit, garderar med Jensa och Janne, svårt att se att några andra kan gå hela vägen. Synd att inte Kalle (Peter K) är med, eller? Behöver man biljetter i förköp om man skall se samma Fulda-match som ni Max?