tisdag 17 februari 2009

Pingislekis?

Det blir skillnad i div I.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Såg honom i boo,han måste väl ha problem med sin nacke,för han vänder sig mot dig Max efter varenda boll och vill ha ett berömande eller en kommentar?

max sa...

Han vänder sig inte mot mig, men han vänder sig det är helt korrekt.

Anonym sa...

Hoppas du publicerar detta. Ni är inte alltid så trevliga mot motståndarna heller även om det inte är rasistiska påhopp (jag försvarar absolut inte rasistiska påhopp). Ni borde tänka till hur ni uppför er från eran klubb också.


ha det så bra

max sa...

Jag har själv problem med mitt beteende när jag spelar så jag tar till mig detta, andra spelare får ta till sig om de känner sig träffade.

Det finns en anledning till varför bloggen eheter som den gör.

Rasistiska påhopp kommer jag dock aldrig att acceptera.

Anonym sa...

Det var inte dig jag tänkte på från er klubb. Men som sagt det finns många fler runt omkring i olika klubbar som kanske skall tänka till hur de beter sig i hagen och även straxt utanför. Bra gjort av dig att låta mig publicera fast det var kritik. Du skall ha beröm för din blogg.

Anonym sa...

Angående kritiken mot våra spelare så känns den endast befogad mot 2-3
stycken som ibland har lite divalater för sig.
Resten tycker jag uppför sig som sig bör.
Ville bara försvara detta anonyma påhopp som verkade gälla våra spelare generellt?
Lite fegt att du anger dig som anonym måste jag säga...

//JÖ

Anonym sa...

Det är ju faktiskt vara så att en eller två killar i en klubb kan dra dåligt ryckte över en klubb, och då kanske det kan vara lämligt att de andra runt omkring tar tag i det. Kanske fegt att inte skriva namn, men det får bli så den här gången. Får väl stryk på krogen annars (skojar).

Anonym sa...

Vet inte riktigt om jag håller med dig att det är så. Isåfall skulle 99% av Sveriges klubbar ha dåligt rykte, och riktigt så är det ju faktiskt inte.
Rätta mig gärna om jag har fel.

//JÖ

Anonym sa...

Detta är ett fritt land, och tycka är en frihet vi har. Du tycker jag har fel. Det är kanske så att jag har fel men på det sätt som några (2) av era spelare uppfört sig har fått mig att inte riktigt gilla er klubb. Och det är klart att man diskuterar det emellan sig under tävlingar, och jag verkar inte ensam om den uppfattningen, men kan ju ha fel där också.

Sirbästian sa...

Jo jag vänder mig mot Max. För han e ju den som kan mest om pingis han bloggar ju TOM om pingis och kollar väldigt mycket på pingis och utövar det dessutom 2 ggr i veckan. Det är ju mer än alla oss tillsammans i korpenserien "DIV2" Så om han ser nöjd ut vet jag ju att jag gjort en bra boll :)Och till dem som tycker att jag beteer mig dåligt så låter det jätte konstigt har ju aldrig vart lugnare å brytt mig mindre :S Men det e ju sant att man hånflinar ibland mot lagkompisarna om man lurat motståndaren upp på läktaren! Det måste man ju få det e ju därför vi hålller på :)Man ska inte missunna folk att skratta å ha kul för det är ju det livet går ut på:)Så lycka till nu alla ni som är kvar i 2an vi kilar upp till 1an å kollar läget och tro mig där kommer vi inte kunna vara lika kaxiga. För som ni vet måste man ju vara bäst för att kunna vara en "DIVA" Peace alla pingis tomtar

max sa...

Jag har inget emot att Norrtull sticker lite i ögonen på folk, men det finns ju såklart gränser.

Anonym sa...

Svar på tal Sebbe! :-)

//JÖ

Anonym sa...

Norrtull är sjukt bra för sporten med sin anti-nörd-attityd!

Anonym sa...

Själv blev jag hotad med stryk under en match en gång av en spelare från en annan klubb.

Några år senare när jag träffat honom många gånger inser jag att det antagligen inte var allvarligt menat. Han hade antagligen haft en förjävlig dag. Men det kändes tufft när det hände.