torsdag 29 november 2007

Bloggen goes datingsite..

Sökes : Herrdubbel 30 partner lägst kl 1:a till Veteran-SM sönd 27/1 2008 kl 08.59 bord tre!

Finnes : Sveriges trevligaste och bollsnålaste bordtennisspelare i 35-årsåldern. Hemmahörandes i Helsingborgstrakten i div.1 Södra med ett nyvunnet SM Guld i Lag Herrar 30 .

Nyligen korad till Sveriges Största Bollbegåvning på den legend-omspunna bloggsidan Pingis Anger Management med 23 % av rösterna .

Moderklubb: Tibble SK.

Nuvarande klubb: Höganäs BTK.

Namn: Jonas "Jonte,Permen" Permevik .

För intresserade så hör av er till bloggens kommentarsfält alternativt maila så förmedlar jag kontakt. Endast seriösa svar beaktas.

12 kommentarer:

Anonym sa...

ska han inte spela med Classe?

max sa...

nope classe lirar med Anders Karlsson.

Anonym sa...

Illa illa Permen, jag är bara klass 2a så jag håller tyvärr inte måttet...

Anonym sa...

har inte me saken o göra,men norrtulls hemsida e ju typ tråkigast i världen.

Anonym sa...

Jens, du håller definitivt måttet.Ska hälsa Permen att du är intresserad. Själv hoppas jag och Anders försvara guldet från ifjol.Fast ryktas att det kommer en del tuffa motstånd. Nån som vet mer ? Kadiri kommer ej iaf.

max sa...

håller med om Norrtulls hemsida..

Anonym sa...

ha,ha...du är för skön classe....sätter in en annons som nästan påminner om en bögannons :)
Hade varit jättekul att spela med dig Jens. Problemet är att jag ska bli pappa i början av februari och är lite osäker på om jag kommer till Stockholm men jag är anmäld. Jag hör av mig till dig via facebook. Jens jag lovar att inte e
spela i badbrallor :)

Anonym sa...

Va fan, det här är ju Norrtulls hemsida?

max sa...

nejdå det här är bara en inofficiell stödsida för nsk driven av en stor beundrare av klubben och dess verksamhet.

max sa...

Förresten så är det nu en date mellan Jens Karlsson och JOnte Permevik bokat.

De ska spela dubbel på veteran-SM, bloggdating när den är som bäst.

Jonas sa...

Detta är helt fantastiskt Max....jag och Jens Karlsson har funnit varandra och vi är sååå lyckliga...hehe. Ha det bra Max och jag hoppas du hör av dig när du kommer till HBG så vi kan ta en lunch och snacka pingis. Trevlig helg!!

Anonym sa...

Du menar väl HBT!!