måndag 19 november 2007

Lördagssnack

Denna konversation ägde rum i lördags och är så autentisk den kan vara för tidpunkten då den ägde rum.

Jag- Du jag snackar en del om att din brorsa tar jävligt lång tid på sig när han servar..
A- Men det stämmer, han tar sjukt lång tid på sig när han servar.
Jag- Jag säger att dessutom att du alltid är sen och aldrig har koll på tiden.
A- Det stämmer också, jag har absolut ingen koll på tider.
Jag- Jag har hört en story om att du glömde Phillipe Saive utanför träningslokalen i Lyckeby, stämmer det?
A- Det stämmer, det hände nog flera gånger.
Jag- Dessutom så har jag hört att om en gång när Tomas Norberg skulle träffa dig så ringde han och sa att ni skulle träffas om fem minuter och det gick du med på. Sen hann han ta ett bad och en dusch innan han begav sig iväg och han fick ändå vänta på dig, stämmer det med?
A- Ja, det stämmer nog.
Jag- Har hört att du inte kan använda handen mer efter en skidolycka, att den är helt paj?
A- Nej det stämmer inte, däremot så har ett av fingrarna fått en smäll så att det är lite snett (visar fingret).
Jag- Fan du är bra jävla rolig.
A- Du med.
Jag- Vi hörs snart och snackar comeback.
A- Det gör vi!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jens karlsson eller?

max sa...

Inte direkt.. Ett tips är att kolla till höger efter ledtrådar under rubriken "I huvudet på en pingisspelare"

Anonym sa...

Hmmmm, vet inte hur jag ska ta det här, är inte helt säker på att brorsan hade uppskattat den gissningen heller.

Anonym sa...

Ska dock tilläggas att snaken var en trevlig prick o ha i laget även om det där med att hålla tider inte var hans starka sida.

Anonym sa...

På tal om i lördags så var ju inte fotbollen så trevlig...
För er som är rädda att Sverige missar EM finns det ett sätt att gardera eventuell besvikelse.
Nordicbet erbjuder nämligen hela 144 gånger på det scenariot!!
Själv har man lirat en hundring. :-)