tisdag 20 november 2007

Bloggmatchslakten

100%
Det var 37% som inte trodde att det skulle bli en match men det blev det.
63%
Det var 30% som trodde att Jocke skulle vinna men det gjorde han inte.
33%
Det var 3% av er som trodde att jag skulle vinna i skilje, inte nära att bli så jämnt.
30%
Det var 20% av er som trodde skulle stöka till sig ett set och det var faktiskt ganska nära att han gnällde sig till ett set men aldrig någon setboll ens.
10%
Det var 10% av er som trodde att jag skulle vinna i tre raska och då jag var en av dem så är det två andra som hade rätt.

Siffrorna skrevs till:
11-4, 11-5, 13-11

Jocke har ännu inte vunnit en bloggmatch och vi får se om han gör det. Till hans försvar så har han inte sovit ordentligt, det är mycket på jobbet, han hade inga pingisskor, hans son håller honom igång hela kvällarna, han är stressad, det är för halt, det är bord som står ivägen, han fick ingen ordentlig uppvärmning. Det var nog det som mest bekymrade honom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Maxen du e så duktig så.....

max sa...

tack.. det verkar sä ärligt menat. :)

Anonym sa...

Näe Max, det jobbigaste var den nye fransmannen... Han har skickat ett mail idag men jag har inte pallat att öppna det...

PS. Har köpt ett par dojor idag.

max sa...

han var ju grym ju..

Anonym sa...

Ja, jag tror till och med att han slog en av småkillarna från den nedre hallen...