fredag 30 november 2007

Ryktenas man

Som bloggen sa för länge länge sedan så är det nu klart.

Allan Bentsen till Enig.

Allan som med sin långa fina backhand varvat ner i år till den grad att han är obesegrad i danska ligan kommer att förstärka Enig markant.

Förstabordet blir dubbelt danskt med Bentsen&Rasmussen och Otto åker ner till Comstedt på andrabordet.

Jag snackade med Otto om detta nyligen och han hade gjort klart för Enig på förhand att han skulle ta mycket mer matcher på andrabordet än där uppe så nu är det upp till bevis.

Jag tror inte att det är många lag som går säkert mot Enig nu. Hade jag varit med i Carlstads organisation så hade jag nog funderat lite på om försprånget man har räcker.

10 kommentarer:

Anonym sa...

tror att carlstads btk har några trådar ute...

max sa...

det låter bra, ddet kan komma att behövas.

Anonym sa...

Tror inte jag, tror "tao" har kommit i lite bättre form än tidigare..

max sa...

ja han lär ju inte vara i sämre form..

Anonym sa...

Kanske "tråden" är ...Stefan Nilsson..värmlands bördig (gränsfall)

max sa...

han ska ju varva ner nästa år så kanske.. å andra sidan så får Warta det grymt jobbigt utan honom.. frågan är om han sätter åt dem så pass och frågan är om Carlstad lägger de pengarna på honom (att de har pengarna de vet all).

Anonym sa...

Konstigt att ingen klubb kontaktat mig?

Anonym sa...

I Carlstad spelar de gratis..

max sa...

jo tao är helt gratis.. precis.

Han får ungefär lika mycket som dem i Stratos.. jag förstår inte att de erbjuder så lite.

Snacka om att vilja åka ur.

Anonym sa...

Det verkar som att Carlstad inte är det populäraste laget? De verkar vara sportsliga grabbar som man ser på banan inget större väsen. Vad är problemet?