lördag 24 november 2007

Inte speciellt oväntat

Åkte i åttondelen av klass3 mot en duktig liten kille från Lyckeby.

Inte helt oväntat har jag ursäkter som förklarar det här debaclet men jag avstår från dem nu och konstaterar kallt att han vann mycket rättvist med 3-1. Han var dessutom i Semifinal när jag åkte därifrån så helt oäven var han inte.

Måste säga att spelare med soft på forehand är läskiga. Jävla Lyckeby!

Stort grattis till David Palmberg som slog ut sveriges mest överskattade klass 3a. Bara för att mota mina belackare i grind så är jag medveten om att han var tolv år. Ja, jag är mycket stolt just nu.

Liten chans för att jag deltager imorgon då detta inte var speciellt kul alls.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Varnade dig innan Max!!!!

max sa...

ett hjärtligare hångarv får man leta efter, tack jens.

Anonym sa...

Det var väl inte så dåligt med en plats bland de sexton bästa,
det kanske t.o.m. gav någon poäng!!

Anonym sa...

Även jag kanske bangar imorgon. Har nämligen åkt på en förkylning...

Anonym sa...

Max, vilka slog du på vägen till
åttondelen?

vilka andra lirare gick fram till semi och final?

Anonym sa...

Norrtull hade en ny kille som gick till final i klass 4

Anonym sa...

Det var inte Max då?