torsdag 22 november 2007

Svar på tal

Har fått kritik för några av mina videos som lagts ut.

Om det är någon som på allvar känner sig bekymrad eller utsatt för mina filmer från läktaren så kan jag ta bort dem men då krävs det att man inte gör det anonymt.

Jag respekterar all kritik om den förs fram konstruktivt men då är det bäst att göra det via mail. För dig som klagade på en video så tar jag bort den om jag får ett mail.

Jag accepterar inte anonyma kritikers kritik då jag själv lämnar ut mitt namn här helt öppet.

15 kommentarer:

Anonym sa...

ja tycker pingpong vikings videon ska bort max! tycker den e ganska onödig! ja vågar stå för det alla fall! tycker nästan putte skulle få en ursäkt för det hela! putte e störtskön!!! så e han ju verksam hos oss!

max sa...

varför ska den bort Pierre?

Anonym sa...

titta bara kommentarena så förstår du va ja menar max! folk förstår ju inte själva filmens syfte! du filma väl för att han pratade om inställning annars va du ute o cykla tycker ja!

max sa...

om han vill ha bort den så får han maila mig om det.

Anonym sa...

Jag tycker pierre skall bort!!!

Anonym sa...

konstruktiv kritik bad max om inte nå jävla neandettalar stil som pierre ska bort! du har inte många cyklar rätt i hjärnan du inte!

Anonym sa...

Låt videon på tälje ligga kvar,dom verkar vara bra ambasadörer för sporten!P-E

Anonym sa...

Har fortfarande inte förstått vad Putte försöker säga. Nån som kan hjälpa mig med det?

Anonym sa...

Putte e' skön !!!

Anonym sa...

synd att folk inte kan speciellt mkt om vett o etikett putte spelar i vadsbro per erik onödigt spydig kommentar ja har aldrig varit otrevlig mot dig i huvettaget! pingpong vikings har väl inget med södertälje o göra! det e som hockey alla hatar södertälje men vi e starka kommer alltid tillbaka!

Anonym sa...

haha kanske för att ja kämpar mest av alla o svettas mycket! 102kg igår bra matchvikt haha!!!!!

Anonym sa...

måste vara en spårvägare pierre som håller på o skriver skit om dig!! dryga spelare överlag!

Anonym sa...

Per-Erik håller stenhårt på Södertälje i hockeyn.

Anonym sa...

jaha det e ju bra men i pingis e det inte det alla fall haha! vet inte om det ligger i tiden från stocksund när ja gnällde lite på neubauern o salwen blev tokig på mig o ville ja skulle få gult kort för gnäll! det e ju inte salwen lr per erik ja hatade utan herr neubauer! nu för tiden älskar ja dom va händer då dom ska tas bort snoppet!

Anonym sa...

vilka va det som klagade på vilken video?