fredag 16 november 2007

Bästa dagen i hagen

Dagens matcher! Vi kliver idag in i huvudturneringen av SOC och den bästa dagen är här!

JP mot Chiang peng Lung från Taipei kan väl inte sluta med annat än att Taipeiaren vinner enkelt?

Jag tror dock att Figge kan vinna mot Yokoyama som inte imponerat på mig iaf.

Maze mot Kosowski blir nog en sevärd match.

Fabbe mot åldermannen Yang Min från Kitalien ska bli spännande, Yang är väl för klok för att bli lurad?

Jensa möter en fransman som jag inte känner till.

Axel mot Smirnov och om Axel ska ha en chans så måste han spela bättre än i förrgår med ett par hundra procent. Spelar han som igår så kan han pressa men jag vill ha upp honom en nivå till.

Jörgen möter en kvalande korean och det är en bra början för vår gamling som behöver lite motstånd direkt så att han vaknar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Max.

Vill bara säga att denna bloggen är helt jävla suverän. Sitter själv i Norrbaggejävlalandet och får fantastisk info och filmer från SOC och andra roliga händelser.

Btw, jag hörde Jens i bakgrunden i Fabbes video. Om du ser honom idag så kan du hälsa från Bagaren att på veteran-sm blir det every inch.

Trevlig helg :)

Anonym sa...

JP är = många grymma lirare !

Jörgen Persson

Jonas Permevik

Jon Persson

Johan Petersson

Anonym sa...

Janne Paldner, Jobin Porin, Jobias Pergman,

Anonym sa...

jöns Penis

Anonym sa...

Josefine Persson, Skurups BTK

Anonym sa...

Jönsson Patrik

Anonym sa...

John Pall!

Anonym sa...

Gör sig icke korna bäst i hagen?