onsdag 14 november 2007

Omröstningarna

Utan att vara dum så måste jag tycka att det är lite märkligt hur vissa spelare får så många röster på kort tid.

Jag tycker inte att det är speciellt kul att anordna dessa omröstningar om de blir för missvisande.

Problemet är att jag inte alltid vet om nomineringen är korrekt eller inte och därför måste jag lita på er och att ni röstar på den som har bäst serve och inte raggar röster till er själva.

Rösta gärna på er själva men ragga inte röster från annat håll än pingishåll. Alternativen är annars att jag godtyckligt nominerar eller att det inte blir några omröstningar.

Sorry för min moderatorstämma..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Starta om denna omröstning..

Anonym sa...

lägg ägg

Anonym sa...

Japp man ser direkt vilka som raggar röster, eller röstar på sig själv...

Anonym sa...

man kan bara rösta på sej själv en gång....

max sa...

problemet är att vissa personer länkar till denna sida från olika sidor och ber icke pingisfolk att rösta på dem själva.

Anonym sa...

Nej det kan man inte jag har röstat dagligen och det läggs till fler röster. Hur som hellst, är detta för att Nomineragarna är DÅLIGA, hälften av spelarna på listan har inte bra serve eller medioker serve. Max du får fråga folk som vet och inte låta folk och snorungar nominera sig jsälv och sedantokröstar dom på sig själva! lixom hallå, Marjan Safai, Perham? Sebbe Silver(bra fisk, inte serve)SVANBERG, Salim Chabo, inget ont om dessa men om du vill ha seriösa omröstningar måste det vara seriöt folk som blir nominerade. Bara en tanke, mvh / pingiskunnig

max sa...

Av dem du nämner son spelare med dålig serve så har jag sett dem allihop utom Marjan serva bort folk rejält.

Sen har det inte varit ett toppmotstånd alla gånger.

Det är ju så på en blogg att det är lite blandad nivå på vilken spelkvalitet man håller.

Alla spelare i elitserien har ju bättre serve än Chabo men för dem som aldrig möter dem och sedan råkar ut för hans yxa så är det lätt att säga att han har en bättre serve.

Men det som är trist är när man ser (vilket jag gör) att vissa länkar till bloggen och eskar röster.

Anonym sa...

var är tobias pappa? han har bra servar.

Anonym sa...

Marko Maric??? vem är det? tydligen bra serve!!! LOL