tisdag 20 november 2007

Äta rätt

En gammal sanning hos Norrtull är att det är viktigt att äta rätt.

För er som följt Norrtull de sista säsongerna så vet ni att vårt A-lag alltid äter kycklingsallad från Sandy´s på sammandragen. Detta borgar för en uppslupen stämning och säkra poäng. Tyvärr svårt att handla dessa sallader på bortaplan.

Med detta sagt så lyckades jag vid ett tillfälle under SOC att se vad William Henzell åt och det var en glad överraskning.

Vi vill med detta säga att William är varmt välkommen till Norrtull om han någon gång flyttar till Stockholm. Välkommen till Norrtull William, välkommen hem!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tjena max! detta har inget med williams matval att gora, har daremot 2 ododliga kommentarer fran mr micke rehn, saab btk:

latt att sla en kille som servar hardare an han loopar!!!!
(efter en tung forlust mot marcus sjoberg i helsingborg)

latt att kampa nar man atit mindre an sara wedlund!!!
(efter tung traning i saab-hallen)

har aven lite bilder och kommentarer ifran gardagen nar jag och hase pettersson moter landslagslirare i kambodja om du ar intreserad. sjukt bra blog, ha det. marcus sjoberg

max sa...

maila mig dem herr Sjöbuse.

maxansbro@hotmail.com

Kul att du gillar den, vi hörs!

Anonym sa...

Den var mycket god även efter efter Jens K hade passat den en stund.

max sa...

Glöm inte att jag också vaktade den.

Med mitt liv som insats skulle jag vilja tillägga.