onsdag 14 november 2007

Träna träna träna

Eftersom det var någon som ville se färg torka och jag inte har det så berättar jag istället om gårdagens träning, kul va?!

Samtidigt med träningen så spelade våra veteraner lagmatch och tyvärr så skadade sig Roger i armbågen vilket var synd då han vunnit sin första match och att vi fick fortsätta med endast två man. Hursom så vann vi med 6-4 efter att Jönsson tagit rubbet.

Min träning gick väl sådär.
Rogelm 4-1
Silver 3-2
Gilles 1-3
Silver 2-0

Har köpt ett samba till min forehand nu.

Jocke som hade varit tränare dök upp och spelade bra enligt egen uppgift, kul för honom. Dags för en ny bloggmatch på tisdag tror jag minsann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi vann med 6-3 i veteraner och StockholmsPosten försvann kvickt från hallen som en hund med svansen mellan benen. Känns som vi har bra chans att vinna serien men Back kan bli svåra med Kjelle Persson, Bosse Lindmark och Micke Larsson. Att serien är tuff är Ängbys nolla i tabellen ett tecken på när de mönstrar med spelare som bröderna Mattsson och TP!