onsdag 21 november 2007

Ängbys Internationella

Ser fram emot Ängbys på fredag och jag gillar att Gui Kai är oseedad, han kommer alltså att få värma upp och vara helt livsfarlig i slutspelet.

Att Äpplet är oseedad helt och hållet kan skapa problem för många.

Det är ett härligt startfält och jag är ledsen över att behöva jobba hela dagen i Örebro på fredag men efter det så ska jag kolla in vad som händer.

De jag ska kolla in mest är:
Kayan
Wall
Soine
Bachstätter

Annars är det mina vanliga favoriter som gäller. Vilka är era?

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ankarcrona är min favorit

max sa...

jo men i denna tävling..

Anonym sa...

är gou kai med?

Anonym sa...

Tobbe Bergman är min favorit!

Anonym sa...

Jag skall titta på IFAH Rolle Johansson!!!!!

Anonym sa...

Krille Karlsson!

max sa...

enligt anmälningslista så är Kai med..

Anonym sa...

Ja Rolle kan bli farlig, har hört att han ligger i hårdträning med Melonen...

Anonym sa...

Ska kolla Helge fossmo denna tävling?

Anonym sa...

Wall var ruggigt taggad för fredagen, men kommer kasta in handduken p.g.a. feber och sjukdom! Passar på att skicka en varning till alla deltagare för Kayode "Ma Long" Kadiri. Ser fruktansvärt het ut i dagsläget...

max sa...

Jompa,
Han den där walla verkar ganska klen..

Anonym sa...

Han är MYCKET klen...

max sa...

hörde från säker källa att han frös som en lite gris uppe i Sundsvall.

Anonym sa...

Håller tummarna för Kayode Kadiri,Christian Dellstrand och Linus Brännström!

Anonym sa...

Vem e melonen?

Anonym sa...

Sebbe gick vidare från Gruppspelet och Ankar åkte.

Anonym sa...

Melon=Melin (Spångapoolen förra året..)

Anonym sa...

Förresten, kallas inte Kadiri för "loskan"