onsdag 14 november 2007

SOC idag

Idag så kliver våra kvalspelare in i hagen och dem är rätt många.

Det är dessutom en hel del spelare som spelar i svenska lag som ställer upp och då räknar jag inte med alla danskar och baggar.

Svenskar:
Ramstrand har Tosic i sin kvalgrupp vilket kan bli tufft.
Fabian möter idag en tjeck och imorgon en slovak.
KK mot en österrikare och en polack.
Rydén mot Spårets ene dansk och Pistej från slovakien.
Robert Svensson mot Sova från spåret och en duktig fransman.
Översjö mot en skotte och en korean.
Sondell mot Petersen och en österrikare.
Axelqvist mot en paraguyan och en tjeck.
JP mot Adam Robertson och en kille från venezuela.
*
Wersäll mot en ryska och en tyska.
Persson mot en danska och en koreanska.
Pettersson mot en engelska och en rumänska(?).
Melcher mot en ungerska och en tjeckiska.


Mondello från Italien är inte med för han sitter inne för bankrån.

Start om en timme.. sorry om jag missade ngn.

12 kommentarer:

Anonym sa...

alla som mött PG vet att han har bästa serven..

Anonym sa...

Alla som mött maric vet att hans serve är fusk och den inte är bra^^

Anonym sa...

Fredrik larsson har den värsta fusk serven han vann matchen på den man ser juh inte ett skit !

Anonym sa...

JP möter faktiskt Antonio Herrera som både spelat i spårvägen och ängby... kul kille som både i sverige några år... mvh andreas

Anonym sa...

GABRIEL SVEDEN E STÖRD ! drar in folk så dem röstar på eriksson

Anonym sa...

Fröken Johan Eriksson (SUIF) efter att du gnällde för dig själv och jag hörde vad du muttrade om att du inte såg tillslaget när jag servade gick jag över och gjorde enkla bh-servar så du skulle sluta muttra. Men det verkar inte hjälpa för du verkar muttra än i dag. Ett litet tips! Påtala för motståndaren om du inte ser tillslaget så skall du se att det går bättre.

max sa...

härligt med lite anger management.

Anonym sa...

var det där med italienaren Mondello sant? berätta gärna mer isåfall om någon vet (:

Anonym sa...

Alla som gnäller ska ha stryk!!!

Anonym sa...

Bara för att man blir "brädad", behöver man väl inte få stryk?

Anonym sa...

Får jag skratta nu?

Anonym sa...

Jag tror jag gör en "NAKEN-SOC".